Wifi Şifre Kırıcı Android


Wifi Şifre Kırıcı Android
Bugün sizlerle ''Wifi Şifre Kırıcı Android'' adlı programı paylaşacağım.Açıkçası ben programı cihazımda denemedim fakat yabancı android forumlarında konu hakkında olumlu duyumlar aldım.Bana pek çalışmaz gibi geliyor fakat yine denemekte fayda var.''Wpa 2-PSK'' şifreleri kıramasa bile ''WEP'' şifreleri kırma şansı olduğunu düşünüyorum.Programın kurulumu basit programı indirip cihazınıza atacaksınız ve apk'yi kuracaksınız ardından programa girip listedeki ağlardan birini seçecekseniz.

Wifi Şifre Kırıcı Android Görseller:
Wifi Şifre Kırıcı AndroidWifi Şifre Kırıcı AndroidWifi Şifre Kırıcı Android


Programı Hemen İndirmek İçin Tıkla!:


Not: Programı hemen indirmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resmen tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Wifi Şifre Kırıcı Android

47 yorum:

  1. Eğer tüm şifreleri kırıyorsa çok güzel bir program demektir şifreyi kırdıktan sonra telefonu bilgisayara bağlayıp kullanabilir miyiz interneti ?

    YanıtlaSil
  2. @Burak
    Şifreyi kırarsa zaten şifreyi öğrenmiş olacağınız için telefonu bağlamaya gerek kalmayacaktır.

    YanıtlaSil
  3. Indirmiyo kayit oluyon bilmem ne falan filan

    YanıtlaSil
  4. site süper de bu uygulamayı indirdim virüs buldu doktor web

    YanıtlaSil
  5. @Adsız
    Beğenmenize sevindim.Virus konusuna gelirsek,program virüslü değil.Wifi şifre kırıcısı olduğu ve o wifi şifrelerini kırmak için ip adresine falan eriştiği için öyle gözüküyor.

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Şimdi İndir yazan resme tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

    YanıtlaSil
  7. hocam cok güzel bir program işe yaradı Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  8. @Sesli
    Eğer işinize yaradıysa,ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  9. @Orçun Demirbilek
    Hayır kontrol ettim yok öyle bir şey,problem sizde.

    YanıtlaSil
  10. Hafıza kartına atınca direk calısırmı ?

    YanıtlaSil
  11. bilgisayardan giriyorum indirdigim setup u direk telefona atarsam calısırmı acil yardmcı olursnaz sewinirim ...

    YanıtlaSil
  12. @Hakan Karaaslan
    O setup gereksiz ve alakasız reklamı geç demeniz lazım üstte yazdığım gibi.Reklamı geç demeden önce inen setup'u indirmeseniz de olur.Reklamı geç dedikten sonra apk dosyasına erişebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  13. Çalışmıyor kandırmaca beyler

    YanıtlaSil
  14. çalışıyor tabi karşındaki wifi desteklerse 11 tane wifi war 1 tanesini destekliyor oda en az çeken aq.

    YanıtlaSil
  15. Yurtdisi telefon nssil kirilir

    YanıtlaSil
  16. @kadir ırmak
    Bu wifi şifre kırıcı.Telefon kırıcı değil.

    YanıtlaSil
  17. Kardeş ben şimdi programı bilgisayara indirdim ve telefona attım fakat uygulama telefonda gözükmüyor.Bir yardım edersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  18. @Trkr
    Ne yardımı edebilirim ki? Başka bir yere atın.

    YanıtlaSil
  19. nasıl kullanıcaz ben uraştımda kırmıyo şifreyi

    YanıtlaSil
  20. @adnan demirel
    Yapacak bir şey yok,kesin çalışacağını söylemedik zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim ben apk dosyasını açtm nasıl çalıştırcağımı bilmiorm anlatırmısn

      Sil
  21. @ahmet malçok
    Apk dosyasını telefona atacaksınız ve öyle kuracaksınız.

    YanıtlaSil
  22. please give me five star . thanks .finished the evaluate can use

    YanıtlaSil
  23. kıramadı burdakı herkes wpa ...

    YanıtlaSil
  24. @egemen carsi
    Kesin çalışıyor demedim zaten,yabancı forumlarda çalışıyor diyenler olmuş.

    YanıtlaSil
  25. @kadir ırmak kardeşim telefonu 4. kattan at kesin kırılır :D

    YanıtlaSil
  26. tam çift yönlü modunda NIC açın diyor ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  27. " tam çift yönlü modunda NIC açın lütfen daha sonra tekrar deneyin "
    ne yapmam gerekiyor cevaplarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
  28. @Kaan HIZLI
    Bilgim yok maalesef.

    YanıtlaSil
  29. @Halil Zengin
    Sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın açılır.

    YanıtlaSil
  30. işte sorun da o linke basınca sayfa bile açılmıyo hemen altta virüs çıkıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu wifiyi indirme wifi pass recovery ve backup indir

      Sil
  31. @Halil Zengin
    Reklamı geç derseniz çıkmaz.Virus falan yok.

    YanıtlaSil
  32. kırıyomu gerçekten arkadaşlar

    YanıtlaSil
  33. kırıyomu gerçekten arkadaşlar

    YanıtlaSil
  34. tabletlere uyuyomu ve root istiyomu

    YanıtlaSil
  35. Merhaba..kardes hemen indire vuruyorum googlae play mobogenie cikiyor reklem felan saniye filan yok yardim et

    YanıtlaSil
  36. program çalışmıyor çalışıyor ama wifi kırmıyor kendı wıfimde denedım kırmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalan dolan şeyler yazmayın çalıştıranlar var. yapamadım demiyorsunuz da çamur atıyorsunuz!

      Sil
  37. Simdi indir e basiyorum ama beyaz bir sayfa aciliyor ve mobogenie yi indiriyor ltwn bi lnk atn yaw

    YanıtlaSil
  38. Simdi indir e basiyorum ama beyaz bir sayfa aciliyor ve mobogenie yi indiriyor ltwn bi lnk atn yaw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklamı geç dememişsiniz o yüzden, sağ üstte çıkan reklamı geç butonuna basın.

      Sil

-->