En İyi Android Forumu!


En İyi Android Forumu!

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere çok iyi bir android forumundan bahsedeceğim.Bu forumun adı 444android,geçen gün bu forumun admini ile reklam görüşmesi yapıyorduk ve admin ansızın benden paypal adresimi istedi ve 1 aylık 600x60 reklam alanı fiyatını ödedi,ben de herhalde reklam vermeyi düşünüyordur deyip bu değerli arkadaşımıza mesaj attım kodları vermesi için fakat arkadaş bana kod vermedi ve bunu bağış olması için yaptığını orayı başka arkadaşlardan alacağım reklamlarla doldurmamı söyledi.Arkadaşın bu söyledikleri beni gerçekten şoke etti,çünkü webmaster forumlarında hiç böyle bir şey görmemiştim.Bu yüzden bugün bu yazıyı bu forumun adminine borç olarak bilirim.Eğer sizinde android hakkında kafanıza takılanlar,telefonunuzla alakalı problemler varsa bu foruma üye olup,bu arkadaşların yardımıyla sorunuzu hemen halledebilirsiniz.Size anında yardımcı olacakları garantisini verebilirim,üstelik beni de o forumda görebilirsiniz :)

Bu muthiş foruma hemen üye olmak için tıklayın!:
444Android Hemen Üye Ol



En İyi Android Forumu!

4 yorum:

  1. bizi onore ettiniz. Bir birini yemektense birbirine güvenmeyi tercih eden insanlar topluluğuyuz biz. İnşallah amacımız yerine ulaşacaktır. Size de her konuda başarılar dileriz
    444android.com
    Nejat-Emre

    YanıtlaSil
  2. @Mevlüt Sökmen
    Bana bu şekilde verdiğiniz 10tl,reklam anlaşması yaparak vereceğiniz 50tl'den bile daha değerlidir,bu yaptıklarım az bile,webmaster aleminde hala böyle insanların bulunması gerçekten mutluluk verici.

    YanıtlaSil
  3. Musade varsa eger bende 444.Android hakkında bir kaç şey ilave etmek isterim. Android hakkında hiç bir fikri olmayan cahil bir insandım. Her sordugum soruya kucumsemeden, kırmadan, basitce ama etkili bir şekilde bilgilendirdiler beni. Her konuda yardımcı oldular. Hani soylicek okadar cok seyim varki. cumleleri toparlayamıyorum. Mukemmel insanlar... Burda gormusken tesekkur ediyim dedim :)

    YanıtlaSil

-->