Where's My Perry Android


Where's My Perry Android
Bugünkü yazımda ''Where's My Perry Android'' adlı oyunu sizlerle paylaşacağım.Oyun 2-3 ay önce google play store'da liderliği eline alan ''Where's My Water Android'' adlı oyunun bir nevi özentisi olarak piyasaya çıkarıldı ben bu oyunun taklit bir oyun olduğu için tutmayacağını ve üst sıralara çıkamayacağını düşünmüştüm fakat ''Where's My Perry Android'' adlı oyun  google play store'da şu an en çok indirilen 8.oyun olarak beni yanılttı.Oyun ''Where's My Water Android'' adlı oyunun 2. versiyonu gibi olmuş,oyunun amacı diğer oyunla tıpa tıp aynı ancak bu oyunun en büyük artısı Where's My Water adlı oyunun bölüm sayısandan daha fazla olması ve heyecanın daha da fazla olması,grafikleri başarılı bir oyun,2-3 ay önce listelerde ilk sıraya çıkan Where's My Water adlı oyunu beğenenlere bu oyunu öneriyorum.

Where's My Perry Görseller:
Where's My Perry AndroidWhere's My Perry AndroidWhere's My Perry Android


Where's My Perry AndroidWhere's My Perry AndroidWhere's My Perry Android



Where's My Perry Tanıtım Videosu:



Oyunu Ücretsiz İndir

Not: Oyunun indirme linkine ulaşabilmek için çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Where's My Perry Android

0 yorum:

-->