En Yeni Android Oyunlar


En Yeni Android Oyunlar
En Yeni Android Oyunlar

Bugünkü yazımda ''En Yeni Android Oyunlar''ını sizlerle paylaşacağım.Sizinde bildiğiniz gibi mobil cihazlar her geçen gün gelişiyor ve daha güzel,güçlü grafikli oyunlar piyasaya çıkıyor,cihazların güçlenen grafikleri,hızlanan işlemcileri oyun platformunun öncülerini başarılı grafikli ve zevkli oyunlar çıkarmak zorunda bırakıyor.Ben de bugün size bu başarılı grafikleri olan ve oynarken zevk veren ''2013'ün En Yeni Android Oyunları''nı sizlerle paylaşacağım.Umarım beğenirsiniz.Sizi daha fazla bekletmeden oyunlara geçmek istiyorum.


Not: Oyunların indirme linkine erişmek için karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Temple Run 2:
Temple Run 2 Apk

Oyunu Ücretsiz İndir

Lost Temple II:
Lost Temple II Apk

Oyunu Ücretsiz İndir

Zombie Smasher:
Zombie Smasher Apk

Oyunu Ücretsiz İndir

Knock Down:
Knock Down Apk


Oyunu Ücretsiz İndir

Dead Crossing:
Dead Crossing Apk


Oyunu Ücretsiz İndir

Speed Night 2:
Speed Night 2 Apk,

Oyunu Ücretsiz İndir


En Yeni Android Oyunlar

2 yorum:

  1. bence lost temple 2 iğrenç ötesi bir oyun . ben telefonumda denedim ve grafikleri berbat.

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Bu sizin görüşünüz ben beğendim.

    YanıtlaSil

-->