Virtua Tennis Challenge Android


Virtua Tennis Challenge Android

Bugünkü yazımda ''Virtua Tennis Challenge Android'' adlı oyunu sizlerle paylaşacağım.Oyunu kendi telefonumda denedim ve gerçekten çok beğendim,belki sizde fark etmişsinizdir android'de her türlü oyun bulunmaktaydı araba,macera,savaş,zeka... fakat hiç doğru düzgün bir tenis oyunu yoktu ancak artık doğru düzgün bir tenis oyunu var.Oyun gerçekten çok zevkli,oyunun grafikleri başarılı olmuş,oyun akıcı dokunmatik ile oynanılıyor ilk oynadığınız zaman çok karışık gelebilir fakat zamanla alışıyorsunuz.Oyunda turnavalara katılabiliyorsunuz,tek maç sistemiyle bir maç yapıp çıkabiliryorsunuz,turnuva da aldığınız dereceler ile tabloda yükseliyorsunuz ve sizin üzerinde olanlara ne kadar yaklaşırsanız onları yenme şansınız o kadar artıyor,oyunun tek kötü yanı finaldeki rakip tabloda sizin çok üzerinizde ise ne yapıp etsenizde onu yenemiyorsunuz ben henüz tablonun zirvesine çıkmadım fakat zirve çıkıldığı zaman oyunun hiç bir zevkinin kalmayacağını düşünüyorum.

Virtua Tennis Challenge Android:
Virtua Tennis Challenge Android

Virtua Tennis Challenge Android

Virtua Tennis Challenge Android

Virtua Tennis Challenge Android

Virtua Tennis Challenge Android

Virtua Tennis Challenge Android

Oyunun Tanıtım Videosu:



Oyunun Kurulumu:
1-)Altta verdiğim Data Dosyası Part 1 ve Part 2'yi birleştirin.
2-)Birleştirdiğiniz dosyayı Android/Obb dizinine atın
3-)Altta verdiğim Apk dosyasını atıp kurun.

Dipnot: Oyun wifiden dosyaları çekmiyor,data dosyalarını indirmeniz gerek,yoksa oyun çalışmaz.

Apk Dosyasını Ücretsiz İndir:



SD Data Part 1 Ücretsiz İndir:


SD Data Part 2 Ücretsiz İndir:


Not: Oyunların indirme linkine sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basarak erişebilirsiniz.

Virtua Tennis Challenge Android

21 yorum:

  1. 375 mblık main.. dosyasını obb içine atıyorum apkyı yukluyorm giriyorum olmuyor yıne data dosyasını ındır dyor ne ypmam gerek?

    YanıtlaSil
  2. @Adsız
    Bir de Android/Data ya atın data dosyasını.

    YanıtlaSil
  3. oraya da attım yne aynısı oldu

    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Bir de direk sd karta atın.

    YanıtlaSil
  5. o da olmadı kardeş yıne aynı you need to download 400 mb of game data to run the game... :(

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    DATA dosyasının ismini bana tam olarak söyleyebilir misiniz? Rardan çıkardığınız halindeki ismi ne?

    YanıtlaSil
  7. main.4.jp.co.sega.vtc.obb

    YanıtlaSil
  8. @Adsız
    Sega diye bir dosya için sd kartta,onun içine atın.Yine indirme isterse sega dosyasının içine games diye bir dosya daha atıp onun içine atın.

    YanıtlaSil
  9. ikisini de denedim yine aynısı oldu. nerde yanlış yapıyorum harfiyen hepsini uyguluyorum

    YanıtlaSil
  10. @Adsız
    main.4.jp.co.sega.vtc.obb dosyasının içinde bir dosya daha olacak.O dosyayı alın sanırım ismi jp.co.sega.vtc,o dosyayı Android/Obb içine atın.

    YanıtlaSil
  11. klasörun adı jp.co.sega.vtc bu şekilde içinde main varken obb içine attım olmadı

    YanıtlaSil
  12. tmm oldu çok teşekkür ederim . son haliyle olacakmış. dosya jp ile başlayacakmış. bende com ile başlıyordu. çok sağol

    YanıtlaSil
  13. @Adsız
    Yararlı olduysam ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  14. eyvallah kardeş. aynı sorun train diye bi oyun yuklemiştm onda da olmustu onu da böyle deneyecegim umarım olur :)

    YanıtlaSil
  15. @Adsız
    Ne demek rica ederim.Bizim diğer sitelerden farkımız bu.Diğerleri ya çalışmayan şeyler koyarlar yada yalan yanlış şeyler yazarlar.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,

    Yukarıda yapmışsınız ama yapma yolu biraz karışık olmuş. Özet geçersek nasıl nereye yapacagız?

    Kısaca tekrar özetleyebilir miyiz?

    YanıtlaSil
  17. @Adsız
    Zaten en kısa yoldan özetledim tekrar özetleyemem zaten 3 cümle özetlersem yine aynı şeyler ortaya çıkacaktır.Data 1 ve 2'yi indirin winrar ile birleştirin,çıkan dosyayı Android/Obbye atın apk'yi kurun.

    YanıtlaSil
  18. abi bişey sorucam winrar la yaptım obb de hangi dosyaya atıcam

    YanıtlaSil
  19. @Berkay Erturan
    Android/Obb dizinine atacaksınız.

    YanıtlaSil
  20. Olmuyor yardim edin lutfen

    YanıtlaSil

-->