Toca Town v1.0 APK Android


Toca Town v1.0 APK Android
Toca Town v1.0

Bugün sizlerle Toca Town APK yani Toca Town Android'i paylaşacağım. Özellikle çocuklar için yararlı olduğunu düşündüğüm Toca Town v1.0 APK Android oyununu verdiğim linkten ücretsiz indirebilirsiniz. Toca Boca AB tarafından geliştirilen Toca Town oyunu Google Play Store'da Eğitim Oyunları kategorisinde yer alıyor ve 6 lira gibi bir ücretle satılıyor. Verdiğim linkten oyuna ücretsiz erişmek mümkün. İşte indireceğiniz dosya ile ilgili derlediğim bilgiler.

Toca Town v1.0 APK özellikleri:

  • Ücretli oyuna ücretsiz erişebilirsiniz.
  • Sadece apk dosyası vardır.
  • Dosya boyutu 40 Mb'tır.
  • Android 4.0.3 ve üzeri sürüme sahip cihazlarda kurulabilir.


Toca Town v1.0 APK Android

Toca Town Android tanıtım:
Toca şehrinin yönetimi sizin elinizde ve istediğiniz herşeyi yaparken çok şey öğreneceksiniz. Ben bu Android oyununu özellikle çocuklar için yararlı buluyorum. Son zamanlarda oyunların, çocukların gelişimi için katkı sağladığı bir gerçek. Anne ve babaları Toca Town Android oyununu denemeleri ve çocuklarına oynatmaları için teşvik ediyorum. Oyun aynı zamanda çocuğunuza sosyalliği ve arkadaşlığı da öğretecek. Toca kasabasını yönetirken sorumlulukta alacak.

Toca Town v1.0 APK Android>>> TIKLA İNDİR!

Toca Town v1.0 APK Android

0 yorum:

-->