Real Drift Car Racing Full Apk Obb


Real Drift Car Racing Full Apk Obb
Real Drift Car Racing Apk Obb

Bugün sizlerle Real Drift Car Racing Full Apk ve obb dosyasını paylaşacağım. Yarış oyunları kategorisinde yayınlanan Real Drift Car Racing'in bir çok sürümü mevcut. Ücretsiz sürümleri de olan oyun RealGames tarafından yayınlanıyor. Oyun Google Play Store'da 2,32 TL karşılığı satılıyor. Full oyunda bütün özellikler kullanılabilir durumda. Ben de sizler için oyunun ücretli sürümünü ücretsiz olarak, apk ve obb şeklinde paylaşıyorum. Android yarış oyunları tutkunları için harika bir oyun.

Real Drift Car Racing Full Apk Data özellikleri:
  • Ücretli sürümünün ücretsiz ulaşılabilir versiyonudur.
  • Bütün özellikler açık.
  • Apk ve obb dosyaları indirmeye sunuldu.
  • Toplam 134 Mb dosya boyutu.
  • Android 2.3 ve üzeri sürümlerde çalışır.

Real Drift Car Racing Full Apk Obb

Real Drift Car Racing tanıtım:
Bir Android yarış oyununda dikkat edilmesi gereken iki husus vardır. Birincisi grafikler. İkincisi ise kontrol. Bu oyunda ikisinin kaliteli olduğunu söylemek mümkündür. Grafik açısından çağımızın gereklerine uygun olan oyun, kontrol kollaylığı ile yarış oyunlarında yaşanan genel sıkıntıyı giderebiliyor.

Real Drift Car Racing Full Apk Data>>> TIKLA İNDİR!

Real Drift Car Racing Full Apk Obb

2 yorum:

  1. Cloud mail den dosya inmiyor galaxy tab 3 7.0
    indiee basınca sayfayınyeniliyo sadece

    YanıtlaSil
  2. kardeş puffin browser diye program var indir onu o tarayıcıdan indirmeyi dene bende de samsung galaxy s4 mini var ben birşey indirceğim zaman ondan indiriyorum
    ismi puffin browser

    YanıtlaSil

-->