İgo Primo Full Android Apk İndir 9.6.29.404739


İgo Primo Full Android Apk İndir 9.6.29.404739
İgo Primo Apk


Evet bugün İgo Primo Android'in yeni çıkan versiyonunun İgo Primo Android İndir'me linklerini siz değerli ziyaretçilerimle paylaşacağım. Bu yazımızdaki igonun sürümü İgo Primo 9.6.29.404739. Arkadaşlar dün yoğun işlerim sebebiyle sizlere hiç yazı yazamadım haliyle site bir gün boş kalmış oldu. Sizden nasıl özür dileyeceğimi düşünürken igoyu gördüm :D Önceki igo'da da böyle olmuştu :D Neyse lafı fazla uzatmayacağım, sürprizi indirme linklerine gelince görürsünüz ;)

İgo Primo Android Görseller:İgo Primo 9.6.29.404739
İgo Primo Full Android Apk İndir 9.6.29.404739

İGO PRİMO VİDEOLU KURULUM ANLATIMI(SONUNDA VİDEO'DA ÇEKTİRDİNİZ :D):


İgo Primo Full Kurulum:

  • İgo Klasörü dediğim dosyayı indirin, rar açıcı programla açın içerisinden çıkan iGO klasörünü telefonunuza direk atın(harici hafıza kartına atmanızı öneririm, harici kart yoksa dahiliye atarsınız)
  • Data.Zip dediğim dosyayı indirin, winrar tarzı bir programla açın içeriden data.zip adından bir dosya çıkacak bu dosya zip uzantılı sakın açmayın, igo klasörünün içine atın.
  • İgo Apk 1-2-3 dediğim dosyayı indirin, winrar tarzı bir programla açın, içerisinden 3 tane apk dosyayı çıkacak apklerden sys changed'tan başlayıp sırayla deneyin.


Kurulum 4:


İgo Primo Android İndir:
İgo Klasörü>>> TIKLA İNDİR!
Data.Zip>>> TIKLA İNDİR!
İgo Apk 1-2-3>>> TIKLA İNDİR!



Çevrimiçi Trafik>>> TIKLA! (BU KODLARI SYS DOSYASININ SONUNA EKLEYİNİZ)

EKSTRA İGOYAYA YARARLI PROGRAMLAR:
İgo Primo - My Way Speedcam 2014 Türkiye>>> TIKLA İNDİR! (KESİNLİKLE İNDİRİN ÇOK ÖNEMLİ BİR PROGRAM!!)

Not: Sürprizim bu işte 3 link sadece :D Normalde eskiden 2 part igo yapar apkleri ayrı ayrı atardım, upload sitesi de dandik sitelerde olurdu şimdi ise google drive ;) 

SİTEMİZDEN KOLAYCA DOSYA İNDİREBİLMEK İÇİN LÜTFEN DOSYA İNDİRMEYİ ANLATTIĞIMIZ MAKALEMİZİ OKUYUN EĞER OKUMASSANIZ DOSYA İNDİRME KONUSUNDA BÜYÜK İHTİMALLE SIKINTI YAŞAYACAKSINIZ 2 DAKİKAKINIZI AYIRIP OKUMANIZ SİZİN İÇİN İYİ OLACAKTIR İNDİRMEDE SIKINTI YAŞAYAN KİŞİLERDE OKUSUN>>> OKUMAK İÇİN TIKLA!



YENİ SÜRÜM İGO PRİMO ÇIKTI ARKADAŞLAR İNDİRMEK İÇİN(HEMEN TIKLA YAZAN MAVİ RENKLİ YAZIYA TIKLAYIN)>>> TIKLAYIN!

İgo Primo Full Android Apk İndir 9.6.29.404739

217 yorum:

  1. İgo Apk 1 2 3 şifre hatası veriyor (ozut)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifre ozut dğeil ki.
      Şifre: www.androidmarkettt.com

      Sil
  2. rar şifresinide verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  3. selamlar, daha önce ki sürümü komple temizleyip bu sürümü yükledim anak ilk defa böyle bir hata aldım, çözümü konusunda yardım rica ederim... eksik yada bulunamayan dosya:/data/data/com.basarsoft.igo.javaclient/content/lang

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. silip tekrar kurmanız lazım..

      Sil
    2. Maalesef bir sefer sd karta bir sefer dahili hafızaya kurdum yine de aynı hatayı verdi.... nette baktım başkalarıda aynı hatayı almış sanırım bir sorun var...

      Sil
    3. tekrar indirdim telefona reset atıp denedim ama yine aynı hata.. kusura bakma ama dosyalar eksik

      Sil
    4. eksik falan değil nerede hata yapıyorsunuz bilmiyorum ancak 2-3 güne video çekeceğim şu igo için kurulum. Herkes aynı şeyleri yazıp duruyor.

      Sil
  4. merhaba kurulumun son aşamasını apk yı anlatabilirmisiniz dosyaları indirdim ama ne yapacağım bilemedim.Lütfen yardım edin pls.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apkları telefona atıp teker teker deneyeceksiniz.

      Sil
    2. Çevrimiçi trafiği nasıl etkinleştireceğiz peki notes sitesine yönlendiriyor bir şeyler yazıyor.

      Sil
  5. sys.txt dosyası yok nerede hata veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de yok. Her seferinde yeniden kurulum yaptırıyor ve unsupported voice uyarısı alıyorum. Sağdan soldan bulduğum sys.txt dosyasını dizine eklediğimde program bir şekilde çalışıyor ama saçmalıyor da... Uygun sys.txt dosyası olsa program çalışacak. Hiçbirşeyi kaydedemiyorum. Araba modunda olduğu halde haritada yaya resmi görünüyor favoriler siliniyor vs vs...

      Sil
    2. aynı problem bende de var çözüme ulaşabildinizmi

      Sil
  6. merhaba. gerçekten emeğinize sağlık program için.
    lg g2 kullanıyorum dediklerinizi yerine getirdim ancak yukarıda ugur ozgun arkadaşımızın yaşadığı sorunu yaşıyorum. yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  7. lg g2 hata verenler için, sorunu çözdüm, önceki sürümlerin kurulum sayfalarında gördüğüm gibi, önce iGo klasörünü ve apk dosyasını attım. bu şekilde kurulumu yaptıktan sonra programı çalıştırdım ve hata verdi. daha sonra igo klasörünün için data.zip'in içinden çıkan data.zip dosyasını atarak programı çalıştırdım. ve program sağlıklı bir şekilde çalıştı:) teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuruluma ekliyorum bunu paylaştığınız için teşekkürler. GÜLE güle kullanın :)

      Sil
    2. bende lg g2 kullanıyorum fakat çözünürlük hatası veriyor.
      1080x1700 çözünürlük diyor ve uygulama kapanıyor.
      hangi apk yı kuracağız?

      Sil
  8. Kaç kere program kurdum ilk defa bunda bir sıkıntı yaşadım. eksik yada bulunamayan klasör:/data/data/com.nng.igoprimosr.javaclient/content/lang hatası aldım ben de. Silip silip denememe rağmen yine olmadı. Bir yardım lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konuya yeni kurulum talimati ekledim bir de öyle deneyin.

      Sil
  9. Emeğiniz için teşekkürler. Çevirim içi trafik nasıl çalışıyor?(Program çalışıyor, ancak sys dosyası görünmüyor, ilave kısımı nasıl ekleyebilirim?)

    YanıtlaSil
  10. Çevimiçi trafik işini de hallettim, tekrar emeğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, güle güle kullanın :) Takipte kalın ;)

      Sil
  11. abicim iyi hoşta lg g2 de 1080x1700 resulation hatası veriyor hangi akp'yı kurcaz üzeri 1920x1080 yazarsanız daha iyi olmaz mı?

    YanıtlaSil
  12. her seferinde en baştan kurulum yaptırıyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. silip tekrar kurun video çekktim videoda anlattığım gibi yaparsanız ssorun olmaz.

      Sil
  13. Çok teşekkürler Xperia L ye kurulum 1 de yaptığınız gibi yaptım sorunsuz şekilde oldu elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Hocam ekranı yatırdığımda uygulama da değişiklik olmuyor acep neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekran döndürmenin açık olduğuna emin misiniz? Ayarlarınıza bir bakın derim.

      Sil
  15. Program çalışıyor fakat başlangıçta sorduğu ayarları programı her açışında tekrar soruyor ayarları kaydetmiyor. Bunu nasıl düzeltebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. silip tekrar kurun video çekktim videoda anlattığım gibi yaparsanız ssorun olmaz.

      Sil
    2. aynı sorun bende de var. silip kurma işleminide yaptım. hemde her apk için sıfırdan başlayayarak. ancak sorun çözülmedi.

      Sil
  16. öncelikle paylaşımın için teşekkür ederim. İgo ile ilgili konularını okudum lakin anlamadığım tek nokta kaldı çevrimiçi trafik indir dediğim zaman gelen site içinde notta yazanları kopyalayıp yeni not defteri oluşturup içine yapıştırıp kaydedecekmiyiz? eğer öyle isek dosya adı ne olacak. saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen kuruluma ekliyorum nasıl yapılacağını :)

      Sil
  17. ArKaDaŞıM çevrim içi trafiği nasıl yapacağız ? uygulamayı kurdum ama olmadı onu yapamadım

    YanıtlaSil
  18. Ben güzel güzel indirdim ve kurdum ancak bu çevrimiçi trafik ile ilgili bir kurulum ya da yapılacak listesi gibi bir şey göremedim. Girilen inkte de kodlar gibi bir şeyler var. bir anlatım da buna istiyoruz lütfen. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekledim şimdi bakabilirsiniz.

      Sil
    2. göremedim nereye eklemiştiniz acaba?

      Sil
  19. igo klasörü reklam kısmını geçmiyor lütfen bekleyiniz yazıp kalıyor. neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tarayıcınızın flash playerı yok sanrıım dolphini deneyin. yada bilgisauara geçin.

      Sil
  20. BU BAŞARSOFT DEGİL ama israel versiyonu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi bu israel versiyonu doğrudur ama şunları size sayayım çünkü artık bu tarz yorum atanlardan gına geldi.

      1-) Bunu indirmenizin israile hiç bir katkısı yok, para vermiyorsunuz sonuçta.

      2-) Başarsoft'u türkler mi yaptı sanıyorsunuz, igonun giriş ekranına ben de android market navigasyon yazıp piyasaya sürerim istersem iş mi bu şimdi. Başarsoftla normal igonun hiç bir farkı yok. İsrail yapıyor hepsini.

      3-) İçtiğiniz coca-cola yediğiniz doritos vs girdiğiniz facebook hepsi yahudi malı, daha ne diyeyim bilmiyorum yeni hayatta bu kadar fazla israil malı şey kullanılıyor igo mu batıyor, ki igoya para verseniz neyse, tek kuruş kazandıkları yok aksine zarar veriyorsunuz.

      4-) Başarsoft navigasyon igo primoya göre berbat, sık sık güncelleme gelmiyor, zaten normal igoadan tek farkı giriş ekranı ve ismi bu kadar.

      Sil
    2. Elinize sağlık her şey çok güzel bir şekilde anlatılmış kurulumu yaptım dediğiniz gibi Note3 cihazıma çalışıyor ancak her açılışta "Unsported voice,please see the log" mesajı alıyorum ok deyip geçiyorum ancak her defasında ilk ayarları tekrar yapmamı istiyor.Defalarca tekrardan kaldırıp kurdum bununla ilgili bir çözüm var mı dır?

      Sil
    3. Kesinlikle haklısın hocam. Emeğine sağlık :-)

      Sil
    4. serhat silip tekrar kurun, videoyu izleyin kurulum için.

      @Muhammed GÜLMEZ
      rica ederim güle güle kullanın :)

      Sil
    5. aynı sorun bende de var. silip kurma işleminide yaptım. hemde her apk için sıfırdan başlayayarak. ancak sorun çözülmedi.

      Sil
  21. data.zip dosayasını indiremiyorum reklamı kapat diyorum bekle yazıyor öyle kalıyor linki kontrol edermisiniz lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrarn deneyin diğer arkadaşlar sorun yaşamadı link sorunsuz.

      Sil
  22. data.zip dosyasını çıkarttığımda yine rar formatında data dosyası çıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zip çıkıyor kurulum için videoyu izleyin lütfen

      Sil
  23. ellerine sağlık sağol
    bi sorum olacak
    güncellenen igo klasörü mü haritalar vs
    yoksa igo apk si mi
    yani hepsini indirmemiz mi lazım en güncel olsun diye

    YanıtlaSil
  24. ellerine sağlık sağol
    bi sorum olacak
    güncellenen igo klasörü mü haritalar vs
    yoksa igo apk si mi
    yani hepsini indirmemiz mi lazım en güncel olsun diye

    YanıtlaSil
  25. merhaba, paylaşımımınız için tebrik ederim, benim telefon General Mobile Discovery Elite, igo kurulumunu 1. anlatımınız şeklinde yaptım ancak apk ların 3'üde hata verdi, bunun üzerine 2. anlatımınızdaki gibi kurulum yaptım ve sorunsuz çalıştı teşekkürler...sorun yaşayan arkadaşlar için kısaca anlatayım,
    1)İGO PRİMO FULL KURULUM başlıklı kurulum sonrası hata alan arkadaşlar telefonlarındaki İGO yu kaldırıp, İGO klasörlerini silmeliler, igo ile ilgili bir veri kalmamalı
    2) İGO klasörünü kopyalayıp telefonunuzun hafızasına atın
    3) 3 adet apk dosyasını telefon hafızasına atın ve 2. apk dan başlayarak çalışan apk yı kurun
    4)kurulum sonrası İGO programını açın. açılırken çözünürlük hatası verecek proğramı kapatın
    5) data zip dosyasını telefonunuzdaki İGO klasörünün içerisine atın ve İGO programını çalıştırın ve karşınızda güle güle kullanın...
    android markette paylaşımı için teşekkür edin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kuruluma ekledim bunu da :) Güle güle kullanın.

      Sil
  26. Data.zip linki çalışmıyor sadece n11 uygulaması geliyr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayardan girin. telefondan giriyorsunuz o yüzden öyle geliyor.

      Sil
  27. Yönlendirdiğiniz şekilde igo yu tabletime yükledim çokgüzel çalıştı ama ne yaparsam yapayım ses olayını düzeltemedim.Açılışda Unsupported voice yazısı gelmekte sys.txt dosyası yok olmadığı içinde içine girip ayarlama yapamıyorum hazır sys.txt dosyası olursa belki bunu cihaza atarak sorunu çözebilirim diye düşünüyorum yada sys.txt nasıl yüklenir yardıma ihtiyacım var..Şimdiden yardım edenlere teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. çalışıyor, tekrar deneyin.

    YanıtlaSil
  29. Teşekkürler, şimdilik sorun yok gibi...

    YanıtlaSil
  30. Eline ve emeğine sağlık anlattığınız adımları uygulayarak yükledik igo yu.Ancak açılışta şöyle bir uyarı veriyor Unsupported voice,please see the log. cihazım samsung s4 I9500
    lütfen ne yapmam gerekir. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  31. Emekleriniz için teşekkürler. Ayrıca kurulum yapan arkadaşların yaptığı yorumlar içinde teşekkürler. Bilgi paylaşıldıkça artar. 320*240 ekranlı wildfire s cihazıma kurmayı deneyeceğim.Şuan indirme işlemi devam ediyor. Çözünürlüğü ayarlamam için bir yorumu yada bilgisi olan arkadaşımız var mı?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düz kurun ekstra bir şeye gerek yok, olmassa sygic denersiniz.

      Sil
  32. igo klasörü indirme adresi açılmıyor

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar. Paylaşımınız için teşekkür ederim. Galaxy s5 telefona en sonunda videonun yardımı ile kurabildim ancak 2 tane sorun var.
    1.si uygulamayı her açışımda sanki ilk defa açıyor gibi ayarları yeniden yaptırıyor
    2.si de sys dosyası yok
    cevaplarsan sevinirim, şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. interneti kapatıp girin igoya.

      hanngi apkyı kurdunuz

      Sil
    2. aynı sorun bende de var. silip kurma işleminide yaptım. hemde her apk için sıfırdan başlayayarak. ancak sorun çözülmedi.

      Sil
  34. Allah razı olsun kardeşim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güle güle kullanın sizden de razı olsun :)

      Sil
  35. merhaba
    İGO daki ilerleme işaretini eskisi gibi ok işareti olarak değiştirebiliyormuyuz

    saygılarımla

    YanıtlaSil
  36. Cihazında iGO çalışan bir arkadaş orijinal sys.txt dosyasını upload edebilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  37. Ağzına sağlık. Çok güzel anlatmışsın.
    General mobile e-tab4 e kurdum çok güzel çalıştı.

    YanıtlaSil
  38. Dostum bu speadcem igoya nasıl birşey ekliyır ben anlamadım farkı göremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. speedcamin anlamı ''hız kamerası'' uzun uzun anlatmayacağım speedcamle ilgili makalemi okuyun. Oradan her şeyi anlattım

      Sil
  39. Programın kurulurken istediği yetkilere bakan oldu mu hiç? Telefon konuşmalarını kaydetmekten tutun da tüm kayıtlı numaraları okumak, gerekirse değiştirmek, arama geçmişini okumak, isterse değiştirmek gibi navigasyonla ilgili olmayan birçok yetkiyi istiyor. Sonra bu bilgiler İsrail'e mi gidiyor acaba???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1- İsrail sizi neden dinlesin, başbakan cumhurbaşkanı yada başka birimisiniz biraz ağır olacak ama israil için bir karıncadan farkınız yok(benim de yok.)

      2- Bu kadar düşünüyorsanız derin coca-cola, algida, doritos bunların hepsi israil malı, içine zararlı madde karıştırmadıkları ne malum?

      valla sizin gibi mesaj atanlara cevap vermeye bıktım bu kadar takıntı yapıyorsanız kendinize saklayın milleti de boş düşüncelere sokmayın.

      Sil
  40. Kardeş Linkler ölü. Yenileyebilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linklerde herhangi bir sorun yok. Reklamı geç deyin.

      Sil
  41. Emeginiz icin tskkrlr data.zip linkinde yönlendirme adresi pasif diyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklamı geç deyin herhangi bir sorun yok

      Sil
    2. data.zip linkini tekrar kontrol edermisiniz lütfen.

      Sil
  42. General Mobile discovery 16 gb kurabilen sys dosyasını upload edebilir mi acaba? bir türlü olmadı sys yok her seferinde sıfırdan kurulum yaptırıyor... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videoda dediğim gibi yaparsanız herhangi bir sorun olmaz. 2 kurulumu da uygulayın 2 farklı yöntem anlattım.

      Sil
  43. arkadaşlar önce programı kurun data zip dosyasını daha sonra igo klasörüne atın

    YanıtlaSil
  44. igo dosyasının tamamlanmasına 10,15 sn . kala ağ hatası veriyor. defalarca denedim olmadı. çözüm bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun internetinizde olmalı, bende herhangi bir sorun yok.

      Sil
  45. Bu kadar zahmete ne gerek var anlamış değilim,bütün dosyaları hazırlayıp versen ne sen anlatmakla nede insanlar yapmak için uğraşmakla zaman kaybeder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım ben bütün dosyaları nasıl hazırlayabilirim telefonun ben de mi yani? Herhangi bir zahmete girdiğinizi de düşünmüyorum 70$ uygulamayı bedava indiriyorsunuz, bu kadar hazırcı ve ezberci olmayın. Video bile çektim anlayın diye yaranamıyoruz, zahmetsiz krma yolu sadece google playden para verip almak o zaman program her şeyi kendi kuruyor.

      Karar size kalmış, 45-30 dakika uğraşıp kurmak mı yoksa, ayda en az 2 güncelleme çıkaran igoya her ay en az 300 tl para vermek mi :) Karar size kalmış.

      Benim yapabileceklerim bu kadar, daha ne yapabilirim ki, teamviewer ile destek mi vereyim :)

      Sil
  46. telefona google play haricinde ilk defa program yükledim. video ile aynı anda yaptım tek seferde çalıştı. hız kameraları radarlar çalışıyor sıkıntı yok. program için teşekkür ederim.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  47. igo klasörünün olduğu link 502 Bad Gateway hatası veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuanda sorun gözükmüyor tekrar indirmeyi deneyin.

      Sil
  48. Ellerine sağlık sornsuz bir şekilde kurdum ve program düzgün çalışıyor. ilk resimdeki km/h görselini nasıl aktif hale getirebiliyoruz. bilen var mı?

    YanıtlaSil
  49. bütün dünya haritaları mevcut mu yoksa sadece türkiye mi?
    çevrimdışı (internet bağlantısı olmadan) çalışıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internet bağlantısı olmadan çalışır, internette aratıp bulabilirsiniz istediğiniz ülkenin haritasını igo almanya haritası mesela.

      Sil
  50. Vallahi 2 saat uğraştım yükleyebilmak için s4 e.
    Ama sonunda başardım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  51. dostum data.zip linki ölü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kontrol ettim herhangi bir sorun yok reklamı geç diyince facebook çıkıyor onu kapatın alakasız, dosya google driveda.

      Sil
  52. merhaba 240x320 için mevcutmudur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef mevcut değil ama şansınızı denemenizi öneriyorum belki çalışır.

      Sil
  53. Çok teşekkür ederim kardeşim süper bir çalışma.
    Bu arada sys.txt'yi bulamayan arakadaşlar "sys_changed" yazan apk'yı (ikinci sıradaki) kursunlar sys.txt nin geldiğini görecekler. Diğer iki apk'da "sys_not_changed" yazıyor onları kurarsanız sys.txt'yi göremez ve gerekli değişikliği yapamazsınız.
    Tekrardan emeğine sağlık sağolasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim güle güle kullanın, takipte kalın :)

      Sil
  54. sys dosyası nerede acaba çevrimiçi trafik için

    YanıtlaSil
  55. Çevrimiçi trafik için sys dosyası nerede acaba?bide bulunca kodları kopyala yapıştırmı yapıyoruz yardımcı olursanız gerçekten sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  56. s4 kuruyorum user interface resolution [1080x1845] is notsupported or compatible skin can not be foound. Exiting application. hatası veriyor ne yapmalıyım nerede hata yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurulum 2'yi deneyin. Videoda iki kurulum anlattım 2. kurulumu deneyin.

      Sil
  57. teşekkürler gerçekten muhteşem oldu. Bir sorum olacak. yolculuk sırasında ekranda birkaç saniye sonra yol değil de, sadece dijital olarak hız, vs görünüyor. Yani haritayı göremiyorum. Bunu nereden iptal edebilirim. Ben sürekli haritanın görünmesini istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yani anlayamadım biraz daha açar mısınız?

      Sil
    2. Harita ekraninda Hud butonuna tiklayinca gelen ekran ayni zamanda. Navigasyon esnasinda otomatik olarak bazi durumlarda geliyor sadece harita kalmasini saglayabilirmiyiz?

      Sil
    3. EVET. İgo klasörü içindeki UX klasörüne girin ve oradaki "ari_screensaver+HUD yazan dosyayı silin

      Sil
  58. merhaba,
    emeğinize sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş.
    dosyaları indirdim henüz kurulum yapmadım.
    kurulum yaptıktan sonra daha önce kaydettiğimiz yer bilgileri silinecek mi?
    veya onları bir klasöre kaydedip yeni kurduğumuz igoya ekleyebiliyor muyuz?
    bu mümkün müdür?
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yer bilgileri tam olarak nerede saklanıyor bilmiyoorum araştırmak lazım ama siz en kötü ihtimalle yedek olan önceki igo klasörünü bir sorun olursa tekrardan kurarsınız.

      Sil
  59. sys changed dosyası ile sys gelmiyor.note 2 için konuşuyorum elinde çalışna sys dosyası olan varsa paylaşsın

    YanıtlaSil
  60. data.zip linki çalışmıyor

    YanıtlaSil
  61. defalarca denedim ve ilk defa kurmuyorum bu programı , fakat bir yerde bir hata var ,
    kurulum yapıldığında sd karttaki igo klasörünün içindeki sys dosyası yok ..
    bu nedenlede her açılışta baştan igo ayarlarını yapmak gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sys changed apkyı kurun o zaman.

      Sil
    2. evet bana da ayı şey oluyor

      Sil
    3. videolu anlatım bile yaptım kuramıyorsanız daha beni yapabileceğim bir şey yok. Sadece şunu söyleyebilirim yaptığım adımları harfiye uyguladığınızdan emin olun.

      Sil
    4. aynı sorun bende de var. daha önce htc ye kurdum böyle bi sıkıntı olmadı. ancak note3 e kurunca her seferinde kurulum gerekiyor. önceden tecrübeli olmama rağmen videoyu durdurarak izleyip teker teker yaptım. her üçü için ayrı ayrı yaptım. her seferinde telefondan veriyi sil yaptım. sonra uygulamayı kaldırdım sonrada igo klasörünü kaldırdım. ve sonrasında igoyu tekrar yükledim ve apkyi tekrar attım. her apk için her seferinde bunları tekrarladım ama yinede açılışta tekrar kurulum gerekiyor. acaba bunu nasıl aşarız.

      Sil
    5. aynı sorun bende de var. silip kurma işleminide yaptım. hemde her apk için sıfırdan başlayayarak. ancak sorun çözülmedi.

      Sil
    6. Öncelikle cevap vermem için 10 tane mesaj atmanıza gerek yoktu ben 1 tane mesaj atana da cevap veriyorum.

      Son sürüm igoyu kurun onda olmayacaktır diye düşünüyorum bu artık eski sürüm. Navigasyon bölümünden yeni sürüme bakabilirsiniz

      Sil
  62. igo sd kartınızı takın ne demek yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurulumu doğru yapamamışsını demek silip tekrar kurun, videolu anlatım yaptım onu izleyebilirsiniz.

      Sil
  63. igo klasörünü telefona atın sonra data klasörünüde igo klasörünün içerisine atıp ikinci apk ile ilk denemede sorunsuz kuruldu teşekkürer.(tel. gm discovery)

    YanıtlaSil
  64. truck icin uygunmudur ? 9.6.22.2970 ten farkı nedir daha mi iyidir samsung tablette kullanıcam da babam tır soförü ona lazım

    YanıtlaSil
  65. Nexus 5 ‘ e yükledim. Sorunsuz çalışıyor. Teşekkürler.

    -Ortadaki “_sys_changed.apk” ile kurdum.

    -Yoğun yaşanan problem... zip içerisinde IGO ve onun içerisinde bir IGO daha olunca, dosya bulunamadı hatası geliyor. Tek IGO içerisine alın dosyaları, sonra boş olanı silin. Açıklamalarda yok, varsa da görmedim. Ama video anlatımında olunca, görünce.. sorun çözüldü.

    -sys.txt dosyası pc den gözükmüyor, ilginç. Windows 8.1 görmedi yani. Gözükmeyince de yoğun şekilde sorulmuş nerede bu diye. Telefon dosya yöneticisinde ise gözüküyor. Öyle olunca, kodları pc de Word a attım, Word dosyasını tlf da sys nin klasörüne (IGO) attım. Sonra tlf da Word u açıp, kodları copy/paste ile sys.txt ‘nin sonuna ekledim. Oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürr ederim konuya ekliyorum :)

      Sil
  66. data zip klasörünün içinde ikinci bir data yok ...başka başka dosyalar var.config ;fonts vs. gibi videoda gösterilen data isimli zip uzantılı dosya indirdiğim klasörün içinde yok. yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. data.zipi açmayacaksınız zaten direk telefona atacaksınız.

      Sil
  67. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  68. Kurulumlar oldukça basit ve sorunsuz. Desteklenmeyen ses sorunu ve HUD özelliği haricinde herşey mükemmel çalışıyor teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim güle güle kullanın :)

      Sil
    2. Kaldırıp yeniden kurdum, mükemmel.. Teşekkürler.

      Sil
  69. arkadaşım eline emeğine sağlık güzel paylaşım olmuş yalnız benim sıkıntım lg g pro e986 telefonuma yükledim açılıyor fakat her defasında lisans sözleşmesini kabul et kısımlı sayfalar açılıyor sanki her defasında ilk defa çalıştırıyormuşum gibi açılıyor buna bir çözüm bulursan memnun olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videoda dediğim şekilde kurarsanız bir sorun yaşamazsınız. Silip tekrar kurun.

      Sil
  70. hocam kolay gelsin data.zip ve igo apk linki çalışmıyor sanırım ilgilenirsen sevinirim. iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linkleri kontrol ettim herhangi bir sorun gözükmüyor reklamı geç deyip girmeyi deneyin :)

      Sil
    2. igo linki çalışmıyor üstadım bi ilgilenirseniz sevinirim.

      Sil
  71. Paylaşımın için teşekkür ederim. Yalnız bir sorum olacak igo primo android görseller başlığı hemen altındaki 0-220 arasını gösteren hız göstergesi var. Onu nasıl ekleyeceğiz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu ben de bimiyorum maalesef :/

      Sil
    2. Dostum. Ben yanıtlayayım. İgo ana menüde deney tüpü şeklinde ki ikona tıkla. En altta spedmetre var onu seç

      Sil
  72. lg g3 1440 x 2560 ekran çözünürlüğünde bile çalıştı emeğine sağlık kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) rica ederim güle güle kullanın ve takipte kalın :)

      Sil
  73. öncelikle paylaşm için teşekkürler emeğinize sağlık data.zip dosyası hata veriyor diğer ikisni indirdim yardmcı olursanz sevinirim.

    YanıtlaSil
  74. kardeş eline sağlık 2 saatlik uğraşla çalışdı süper bekliyoruz devamını tel. S3 tşk ler

    YanıtlaSil
  75. Kardeşim yapilan çalişma çok güzel teşekkürler ama DATA ZİP DOSYASİNDA SORUN VAR. Şöyleki dosyayi RAR olarak indirdikten sonra buraya çikar dediğimizde içinden ZİP UZANTİLİ DATA DOSYASİ ÇİKMİYOR. Config felan adinda 4-5tane klasör çikiyor. Onun için programi çaliştiramiyorum. Size zahmet sıkıntıyı giderirseniz sevinirim iyi akşamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman hiç çkartmadan direk atmayı deneyin :)

      Videolu anlatım yaptım onu izlerseniz çok rahat kuracağınızı düşünüyorum.

      Sil
  76. Üstad. Bu IGO programının farklı versiyonlarını 25-30 kez kurmuşumdur (Kendi ve başkasına ait telefonlara.) Hatta alternatif olarak koyduğun 2.anlatımda bana ait.
    Lakin bu kurulumda diğer arkadaşların da bahsettiği gibi bir sıkıntı mevcut. İster yazılı ister videolu anlatım olsun her ne şekilde yaparsam yapayım yine çözünürlük hatası vererek kapanıyor.
    Bende adım adım anlatayım.
    1- Ayarlar \ Uygulamalar dan İGO ya gelerek "Verileri Temizle" de diyerek eski uygulamayı kaldırdım.
    2- Dosya Yöneticisinden İGO klasörünü komple sildim.
    3- Telefonu restart ettim.
    4- İGO klasörünü SD karta kopyaladım (Direkt İGO Klasörünü. İGO içinde bi İGO klasörü şeklinde değil)
    5- Data.zip klasörünü SD kart içinde ki İGO klasörüne kopyaladım.
    6- Apk dosyasının 2.sini çalıştırdım.
    Çözünürlük hatası verip kapandı.
    Buraya dikkatinizi çekmek istiyorum. İlk başta bahsettiğim gibi Uygulamayı "Verileri Temizle" diyerek kaldırarak ve İGO klasörünü komple silerek aynı işlemi diğer APK larla da denedim olmadı.
    Yine aynı şekilde ve her defasında uygulamayı kaldırarak İGO klasörünü silip sıfırdan kopyalamak suretiyle.....
    Bu defa İGO klasörünü kopyalayıp DATA yı atmadan evvel APK yı çalıştırıp ilk çözünürlük hatasından sonra Data.zip klasörünü içine atmama rağmen yine kurulum olmadı. Ve tüm APK ları aynı şekilde sıfırdan yapmama rağmen.
    Bende siz yükleyen arkadaşların özeni ile madde madde açıklamaya çalıştım. İsterseniz video çekip koyabilirim de. Bu arada telefon Discovery 16Gb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık bunları da ekliyorum konuya , video çekip de youtube atarsanız linkini de bana ulaştırırsanız konuya eklerim:)

      Sil
    2. şu sayılan her maddeyi aynen uyguladım. ancak her açılışta sıfırdan ayar yapmak istiyor.

      Sil
  77. Hem IGO nun hem Sygic in güncel versiyonları çıkmış, bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  78. Ben videonun sonunda anlatıldığı şekilde sony xperia z2 telefonuma kurdum ve çalışıyor fakat programı her açtığımda kurulum sihirbazı çıkıyor yardım ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  79. Ellerinize sağlık.Programı kurdum çalışıyor.Fakat ilerleme işareti olarak ok şekli yerine yaya işareti geliyor.Araç olarak araba seçili fakat ok işareti gelmiyor.

    YanıtlaSil
  80. S3 e yükledim ama hata veriyor. "Eksik veya bulunamayan klasör: /data/data/com.basarsoft.igo.javaclient/content/lang" hatası veriyor. LÜTFEN YARDIM.

    YanıtlaSil
  81. Samsung Galaxy Note 2 de sorunsuz çalışıyor arkadaşlar. Eğer Googleplay de bahsettiği gibi update işini kendi kendine halledecekse süper olur.
    Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  82. Emekleriniz için teşekkürler.Açıklamalar sayesinde sorunsuz kurdum.Ancak bir sorunum var yardımcı olabilirseniz mutlu olurum.Ben İgoyu motosiklette kullanıyorum.Dikkat dağılması büyük tehlike olduğu için programdan kask içi bluetooth kulaklıkla sadece işitsel olarak yararlanıyorum.Yani programı çalıştırıp telefonu mont cebine koyuyor ve sesli yönergelerle gidiyorum.Ancak ekranı kapatınca ''GPS işareti yok oldu'' mesajını alıyorum yani GPS stand by da kapanıyor.Telefonum root lu ve romda xperia i-zed(jelly bean 4.2.1)Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekranı kapatmadan yapmayı deneyin, ayarlardan ekran zaman aşım süresini hiç bir zaman yaparsanız telefon siz elleyene kadar ekranını kapatamaz.

      Sil
  83. öncelikle emeğinize sağlık lg g2 kullanıyorum ilk defada sorunsuz kurdum ve kullanıyorum sadece bi sorum var belli bi süreden sonra harida görünümünden çıkıp hız göstergesine geçiyo sürekli harita acık kalamazmı. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek istediğinizi tam anlayamadım, biraz daha açıklayıcı olur musunuz?

      Sil
  84. İyi günler Out of memory hatası alıyorum iki apk yı da denedim anlatığınız şekilde yaptım ama olmadı yardımcı olursanız sevinirim telefonum s3

    YanıtlaSil
  85. elinize sağlik süper çalişiyor

    YanıtlaSil
  86. iGO 9.6.29 kurdum. APK kaldırmadan güncel map ve poi dosyalarının yenisini eskilerin üstüne kopyalasam güncellenmiş olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harita ve poi güncellenmiş olur ancak apk güncellenmez

      Sil
  87. LG L7-2 P713tr telefonumun dahili hafızası çaok az. iGO yu SD karta kurma konusunda desteğe ihtiyacım var. Çok uğraştım çok yol denedim başaramadım.

    YanıtlaSil
  88. Data.zip i indirmeye kalkınca direk turk.net anasayfaya yönlendiriyor, indirmek mümkün olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayardan girince herhangi bir sorun oluşmuyor

      Sil
    2. farklı bir siteye yönlendiriyor bilgisayardanda olmuyor data.zipi indirmek

      Sil
  89. lg g3 telefonlar için k2 çözünürlük apk varmıdır cevap yazarsanız sevinirim. mail adresim : yildizhan.ekrem@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. Data.zip sitesi başka bir siteye yönlendiriyor başka bir alternatif site var mı acaba ?

    YanıtlaSil
  91. Yanıtlar
    1. Apk 1'i kurarsanız sys dosyası oluşur, Apk 2'yi kurarsanız oluşmaz.

      Sil
  92. tablete yukledım sonuda ama ne yaptıysam ses cıkmıyor hafıza kartında ve kendı hafızasınada kurdum ama 1 sanıye cıkıyor ondan sonra ses yok

    YanıtlaSil

-->