Flux White - CM11 Theme Apk Android


Flux White - CM11 Theme Apk Android
Flux White - CM11 Theme

Bugün sizlerle Flux White - CM11 Theme Apk dosyasını yani Flux White - CM11 Theme Android'i paylaşacağım. Clockworkmod temalarının son zamanlarda çok popüler olduğunu bildiğinizi düşünüyorum. Bu tema da Flux White - CM11 Theme oldukça popüler. Android cihazları süsleyen bu ve benzeri temalar son zamanlarda indirme listelerinde üst sıralarda yer alıyor. Ben de sizler için temayı ücretsiz kullanabileceğiniz bir paylaşım yapıyorum. Google Play Store'da 3,74 TL ye satılan temayı verdiğim linkten ücretsiz indirmeniz mümkün.

Flux White - CM11 Theme Apk özellikleri:
  • Flux White - CM11 Theme uygulamsını ücretsiz kullanabilirsiniz.
  • Apk dosyasıdır. Kolay kurulur.
  • 6,3 Mb gibi düşük dosya boyutuna sahiptir. Mobil indirmeye uygundur.
  • Temayı kullanmak için CM11 romlarından birine sahip olmanız gerekir.

Flux White - CM11 Theme Apk Android

Flux White - CM11 Theme Android tanıtım:
Bu ve benzeri uygulamalarda, özellikle uygulama isminde belirtilmiş olan CM11 gibi terimlere dikkat etmek gerekiyor. Normal bir Android romda çalışmayacağı gibi CM9 roma sahip olsanız bile onda da çalışmaz. Telefonuza uygun bir CM11 rom yüklemeniz şarttır. Tema işletim sisteminizi neredesye baştan yazmıştır. Görünüşten, ayar kısmına, arama kısmından klavyeye bir çok değişiklik içeren tema sizi büyüleyecek.

Flux White - CM11 Theme Apk Android>>> TIKLA İNDİR!

Flux White - CM11 Theme Apk Android

0 yorum:

-->