Gta Vice City Android


Gta Vice City Android
Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda ''Gta Vice City Android'' adlı oyunu sizlerle paylaşacağım.Oyunu her halde anlatmaya gerek yok diye düşünüyorum,bilen biliyor zaten,bilgisayarda oynadığımız gta vice city'nin tıpatıp aynısı sadece daha küçük ekranda ve dokunmatik bir şekilde oynuyoruz bu sefer.Oyunu ben henüz cihazıma kurmadım fakat yakında kuracağım,oyun çok nostaljik olmuş,geçmişe dönüyor bir anda insan :)

Gta Vice City Görsel:






Gta Vice City Video:



Apk Dosyası
SD Dosyası[Turbobit](Android/Obb)

SD Dosyasını 10 Kat Hızlı İndirmek İçin Tıkla!

Not: Oyunun indirme linkine sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basarak ulaşabilirsiniz.

Gta Vice City Android

33 yorum:

  1. iyide bunun sd dosyası nerde

    YanıtlaSil
  2. @Ahmet Oğuz
    SD dosyasını oyundan siz indireceksiniz.

    YanıtlaSil
  3. @Baris Konas
    Oyua girince o kendi indiriyor.

    YanıtlaSil
  4. oyun nerden ındırılıyor lınkını bualamdım ??

    YanıtlaSil
  5. @Adsız
    Mediafire linke basın.

    YanıtlaSil
  6. bende bunu iPhone da oynadım bildiğin bilgisayar oyunu ya sadece şifre girme olayı yok :)

    YanıtlaSil
  7. @Adsız
    Apk dosyası 5 mb sanırım fakat oyuna girince 500 mb ek indirme yapar.

    YanıtlaSil
  8. Oyuna girince indirmiyo siyah ekran gelip bekliyo acaba bi saati fln mi var o zmn mi aciliyo

    YanıtlaSil
  9. @Gürkan Akdağ
    Sanırım cihazınızla uyumlu değil.

    YanıtlaSil
  10. S3 kullanıyorum bu olmayinca baska bi yerden yaptim oldu yinede saolun cok guzel icerikler var sitede.

    YanıtlaSil
  11. @Gürkan Akdağ
    Çalışmaması ilginç,sitemizin içeriğini beğendiyseniz ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  12. hocam apkyi indirip kurdum fakat oyuna girince sd dosyalarını indirmiyor xapk hatası veriyor

    YanıtlaSil
  13. @Adsız
    Cihazınızla uyumsuz olabilir hocam.

    YanıtlaSil
  14. note 2 için yok mu acaba

    YanıtlaSil
  15. @Adsız
    Note 2'de çalışmıyorsa apk'de sorun var demektir.Bir 10 dakika bekleyin.Cihazımdaki apk ve sd dosyasını yükleyeyim.

    YanıtlaSil
  16. bekliyorum hocam

    YanıtlaSil
  17. 1 gb.. telden indirebilseydım keşke

    YanıtlaSil
  18. @Adsız
    Yapacak bir şey yok.Oyun bu kadar kaliteli olunca 1 gb da kaçınılmaz oluyor.

    YanıtlaSil
  19. hocam bu gta da radyo listesine nasıl muzik ekleyebilirz? vicecity diye bir playlist olusturun filan dyor ama yapamadım?

    YanıtlaSil
  20. @Adsız
    Hocam o kısmı bilmiyorum.Baya karışık.

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar benim not 2 var bunu bilgisayarımdan yukluyorum suan telefona atıcam nasıl yukleyebilirim telefonuma bi bilgi verirseniz sevinirim ?

    YanıtlaSil
  22. @Adsız
    Apk dosyasını indirin ve cihazınıza kurun.Sd dosyasını indirin,winrar tarzı bir programla açın.Ortaya çıkan dosyayı Android/Obb içine atın.

    YanıtlaSil
  23. @Uğur SDarıer
    Apk dosyası,sd dosyası yazan yazının üstüne tıklarsanız linke erişebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  24. admın saol gardeş sitentekı her oyun nuda ındırdım calışıyo saol arkadaşlar şifreyi yazmak icin google amcanızdan gta vice city cheats apk indir yazın programı ındırın hıle yazabılırsınız 100 yüz calışıyor

    YanıtlaSil
  25. @Anil Gencel
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim,iyi oyunlar dilerim.

    YanıtlaSil
  26. htc one da açılmıyo

    YanıtlaSil
  27. @Adsız
    Apk ve datayı indirip kurdunuz mu? Yoksa direk apk mi kurdunuz?

    YanıtlaSil
  28. Mediafre linki nerde gardas

    YanıtlaSil
  29. @Adsız
    Konuda mevcut dikkatli bakın.

    YanıtlaSil

-->