Upload Yaparak Para Kazanmak


Upload Yaparak Para Kazanmak
Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda ''Upload Yaparak Para Kazanmak'' konusuna değineceğim.''İnternettten Para Kazanmak'' için yapılabilecek en basit şey upload yapmaktır çoğu kişi bunun böyle olduğunu düşünür ben de düne kadar öyle düşünüyordum,fakat olay öyle değil,yaklaşık 1 haftadır upload yaparak para kazanmak için saatlerce araştırma yaptım,araştırmalarım sonucunda karşıma güvenebileceğim şu 3 site çıktı:
1-)Turbobit:


Upload yaparak para kazanmak isteyenlerin çoğu ilk olarak turbobite gitmektir.Çoğu forumda da herkes turbobiti önermektedir,ben de ilk durağım olarak turbobiti seçtim ve siteye 2-3 dosya yükledim ardından indirme hızı,bekletme süresi ne kadar diye merak edip kendi uploadladığım dosyaları indirmeye kalkıştım,o an resmen şoke oldum,turbobit keyfine esince 1 dakika yapıyor onun dışında çoğu zaman 10 dakika beklettiğini gördüm ve hemen turbobitten vazgeçtim.

2-)Letitbit:

Turbobitten sonra en çok tercih edilen ikinci upload sitesi letitbittir.Webmaster forumlarında övgüyle bahsedilen letitbit benim ikinci durağım oldu,keşke olmaz olsaydı.Letitbit'e üye oldum ve dosya yüklemeye başladım,aynı turbobitte yaptığım gibi letitbitte de 2-3 dosya yükledikten sonra merak edip kendi uploadladığım dosyayı indirdim,her şey çok iyi gidiyordu bekletme süresi uzun değildi ve kumanda paneline 0.05$ ücret geldi,ben de letitbit'e güvenip bloğumdaki tüm download linklerini letitbit yaptım,indirme sayısı 20 olunca bir anda kumanda panelinde ücret 0$ oldu,2 gün bekleyeyim belki düzelir dedim,yaklaşık 300 indirme olmasına karşın ücret 0$ gözükmeye devam edince,saatlerce uğraşıp uploadladığım dosyaları teker teker bloğumdan kaldırdım.

3-)Uploaded:

Letitbit'ten vazgeçtikten sonra saatlerce süren uzun araştırmalar yaptım en sonunda uploaded.to adlı siteyi buldum.Webmaster forumlarında okuduğum yazılara göre kimse bu siteden memnun değildi,ben de bu siteye mecburiyetten dosya uploadlamaya başladım,aynı turbobit ve letitbit'te yaptığım gibi 2-3 upload yaptıktan sonra kendi dosyalarımı indirdim,baktım ki kumanda paneline geçmemiş 3 arkadaşıma daha indirttim,baktım yine 0$ gözüküyor,uploaded.to adlı siteden de vazgeçtim.

Özet Şudur;
1-)Upload yaparak para kazanamassınız,eskiden çoğu kişi kazanıyordu fakat artık firmalar telif hakkı yüzünden download başına ödeme yapmıyor.
2-)Sakın upload yaparak para kazanmak için mediafire,zippyshare gibi kullanıcı dostu upload sitelerinden vazgeçmeyin.

Upload Yaparak Para Kazanmak

5 yorum:

  1. Neden bır yol yokmu bu ıs ıcın

    YanıtlaSil
  2. @Elvin Budaqov
    Bu işten para kazanmak artık çok zor,çünkü telif haklarına artık herkes özen gösteriyor ve upload sitelerine yüklenen çoğu içerik telif haklarına aykırı olduğu için bu sektörde adam gibi firma kalmadı.Bu işten sitenizden gelecek kullanıcıların premium olma olasılıkları yüksek ise para kazanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba arkadaslar e-kitap sitem var kitap ekleyerek para kazanmak isteyen arkadaslar varsa lutfen detayli bilgi icin yazin

    YanıtlaSil
  4. @saylizinedarak
    Reklama gerek yok :)

    YanıtlaSil
  5. berk götünden element uydurma turbobitten ayda bin dolardan fazla para kaldırıyorum.

    geçin turbobit e arkadaşlar indirme hızından kime ne %3 ü indiginde ödeme yapıyorlar %100 inme şartları bile yok !

    YanıtlaSil

-->