Need For Speed Most Wanted Android


Need For Speed Most Wanted Android
Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda ''Need For Speed Most Wanted Android''adlı oyunu sizlerle paylaşacağım.Oyun benim çok hoşuma gitti ve bu yüzden bu oyunu sizlerle paylaşmak istedim.Oyunun grafikleri başarılı olmuş.Oyunda kazandığımız paralarla yeni araçlar alabiliyoruz.Kazandağımız yarışlar sayesinde ise kilitli olan araçları ve özellikleri açabiliyoruz.Arabayı sensörle yada yanda çıkan direksiyon ile kontrol ediyoruz.Kısaca android cihazı olan ve araba yarışı severlerin denemesi gereken bir oyun :)

Need For Speed Most Wanted Görsel:





Oyunu Ücretsiz İndir


Not: Oyunun indirme linkine sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basarak ulaşabilirsiniz.

Need For Speed Most Wanted Android

29 yorum:

  1. Pikselleşme söz konusu... Kasmaması için üst seviyeli Android işletim sistemi gerektiriyor. Hala daha eksikleri var ve çok klasikleşmiş tür oyunlar

    YanıtlaSil
  2. @Ahmet Sadik Tuncer
    Evet oyunun calismasi yada kasmamasi icin ust seviye sistem ozellikleri gerekiyor. Cok eksigi bulunuyor olabilir fakat telefonlar icin boyle oyunlarin cikmasi gercekten buyuk bir basaridir.

    YanıtlaSil
  3. @Muhuay
    Winrar dosyası ile zipi açın içindeb çıkanı telefonununuza atın :)

    YanıtlaSil
  4. Ben tablet üzerinden nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  5. Wild blood da aynı şekildemi

    YanıtlaSil
  6. @Muhuay
    Marketten winzip adlı programı indirin onunla yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. İcindekileri nereye atacağım cunku icinde apk yok

    YanıtlaSil
  8. @Muhuay
    Dosya uzantısı zaten .apk dir winzip falan kullanmanıza gerek yok direk telefona atın.

    YanıtlaSil
  9. Yok sadece indirdiğim zip

    YanıtlaSil
  10. @Muhuay
    Kontrol ettim apk dosyasıdır sizde sorun var.

    YanıtlaSil
  11. KUrdum ama açılıyo siyah ekran geliyo kapanıyo

    YanıtlaSil
  12. @Muhuay
    Oyun cihazınızla uyumsuz olabilir.

    YanıtlaSil
  13. benimki android 4.1 jelly bean 1 gb rami car yeter demi
    @senceabi

    YanıtlaSil
  14. @Alper
    Büyük ihtimalle yetecektir.

    YanıtlaSil
  15. Zipden direk telefona derken ? Nereye atacaz sırasıyla yazarmisiniz ?

    YanıtlaSil
  16. @Adsız
    Neresini anlatamıyorum anlamadım,bu uzantı apk uzantısıdır zip falan yok daha kaç kere söyleyeceğim direk atıp kurun.

    YanıtlaSil
  17. Ben bu oyunu apkmaniadan tabletime yükledim çalıştı fakat oyunun yazıları görünmüyor :D oynuyorum ama yazılar yok bu düzeltibilirmi işletim sistemim jelybean 4.1 1 gb ram cortex a9 çift çekirdek 1.6 ghz bu sorunun nedeni ne olabilir.

    YanıtlaSil
  18. @Burak Karali
    Gidin o zaman apkmania'ya sorun.

    YanıtlaSil
  19. Sorunsuz bir şekilde çalışıyor(note2). Çok keyifli bir oyun teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. @Kerem Erduman
    Beğenmenize sevindim,rica ederim.

    YanıtlaSil
  21. Oyun oynarken siyah ekran geliyor, yazilar gozukmuyor ve arasirada kasiyor. neden olabilir? telefonum htc sensation xl. playde cihazimla uyumlu oldugu soyleniyor

    YanıtlaSil
  22. Yanıtlar
    1. linki deneyeceğim. birkaç gün sonra görüşlerimi bildiririm. yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkürler.

      Sil
  23. @Ferhat
    Ne demek ben teşekkür ederim.İyi oyunlar dilerim.

    YanıtlaSil
  24. Dosya silinmiş yüklermisiniz tekrar

    YanıtlaSil
  25. @koray
    Sitemizde need for speed most wanted android indir diye aratın orada çalışan apk var :)

    YanıtlaSil
  26. elinize sağlık ama yarışa başlayınca araba ve çevre kapkaranlık hiç bişey gözükmüyor. gerek wifi üzerinden,gerek data dosyasını indirerek kurdum ama sonuç ne yazık ki aynı. tel'im htc one , bu cihaz için acaba tam olarak bi güncelleme yapmadıkları için olabilir mi? bilen biri varsa konuşsun lütfen.

    YanıtlaSil
  27. @Ömer
    Evet güncelleme yapılmadığı için yeni sürümleri bekleyeceksiniz artık yapacak bir şey yok.

    YanıtlaSil

-->