The Dark Knight Rises Apk


The Dark Knight Rises Apk
Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda ''The Dark Knight Rises Apk'' adlı oyunu sizlerle paylaşacağım.Oyun gerçekten fevkaladenin fevkinde olmuş diyebilirim.Oyunun grafikleri tek kelimeyle harika! Oyun tam bir bilgisayar ve ps3 oyunu gibi olmuş.Oyundaki amacınız haydutları yakalayıp cezalarını vermek ve şehirdeki huzuru korumak,yani klasik batman hikayesi diyebilirim.

The Dark Knight Rises Görsel:









The Dark Knight Rises Video:


Oyunu Ücretsiz İndir

Not: Oyunun indirme linkine sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basarak erişebilirsiniz.

The Dark Knight Rises Apk

71 yorum:

  1. merhaba ben bi yerde hata yapıyorum herhalde bu oyunda açılmadı ( wild blood da açılmamıştı nfs mst wntd sorunsuz şekilde kuruldu)cihazım note2 sürüm 4.1 rootsuz
    musemeko@gmail.com bu da mail adresim

    YanıtlaSil
  2. @Mustafa Koçer
    Sizin hata yaptığınız bir yer yok,note 2 yeni çıkmış bir cihaz olduğu için çoğu oyun bu cihaza henüz öptimize edilemedi.Note 2 şuanda piyasanın en iyi telefonudur.Siz biraz sabredin,gameloft'un güncelleyeceği sürümü cihazınızda çalışacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, bende nerde hata yapıyorum diye düşünmekteydim bu cevap kafamdaki soru işaretlerini çözmüş oldu

      Sil
  3. @Mustafa Koçer
    Rica ederim.
    Note 2'ye optimize edilmiş dark knight rises çıksın söz size download linkini atacağım.Sadece biraz sabır..

    YanıtlaSil
  4. Indirme linki warmiydi benmi goremedim aceba....

    YanıtlaSil
  5. @Adsız
    ''Mediafire Linki'' yazan yere basacaksınız,link ordadır.

    YanıtlaSil
  6. Calismiyor malesef maniapk den alinmis ordada denemistim

    YanıtlaSil
  7. @BulutBulutsa
    Lütfen sadece kendiniz adına konuşun.Çalıştıran kişilerde var.

    YanıtlaSil
  8. apk mania daki talimatları uygularsanız açılmayan oyun yok(note 2 için)

    YanıtlaSil
  9. direk atıyor muyuz yoksa kurulum felan var mı ?

    YanıtlaSil
  10. @Ata Son
    Apkyi atıp kuracaksınız sonra o kendi indirecek dosyaları.

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar admine haksızlık yapmayın biraz saygı gösterin saol admin eline sağlık.

    YanıtlaSil
  12. @Burak Kılıç
    Emeğe saygısı olan birisini görmek beni çok mutlu etti.

    YanıtlaSil
  13. tesekkurler..sadece hangi sürüm bu 1.1.2 mi?

    YanıtlaSil
  14. @Adsız
    Hatırlamıyorum maalesef.

    YanıtlaSil
  15. Ben tablete indircem ALLAH izin verirse ama bozulur mu?

    YanıtlaSil
  16. @Adsız
    Neden bozulsun ki? Bir şey olmaz indirin.

    YanıtlaSil
  17. @Yok
    Şaşırtıcı,en iyi 2. android telefonunda açılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kur dedikten sonra ekran kariyo ve oyundan atiyo cozumun varmi ?

      Sil
  18. Oyunu indirdim acip yukledim oyunu acinca basla diyom oyundan atiyo

    YanıtlaSil
  19. Admin oyunu indirdim sonra dosya felan atıcaz mi biyerlere

    YanıtlaSil
  20. @Yok
    Ayarlar/Uygulamaları Yönet/The Dark Knight Rises/Verileri Temizle yapın belki düzelir.

    YanıtlaSil
  21. newman n1 telefon kullanıyorum ics 4.0.4 var. oyunu yükledim aç dedim gameloft yazısı geliyor, gerekli dosyalar kontrol ediliyor diyor ingilizce daha sonra oyunun indirilmesi tamamlandı ok'e bas ve oynamaya başla diyor basıyorum akpmania.com dolmaya başlıyor 2 saniye sonra oyun ya siyah ekran oluyor ya atıyor komple. Çözüm var mı ? Verileri sil yaptım.

    YanıtlaSil
  22. @Ercan Albayrak
    Oyunu burdan mı indirdiniz acaba?

    YanıtlaSil
  23. Evet buradan. O yüzden buraya yazıyorum. Hafıza kartımın boyutu (2 gb) küçük hani dese ki yer yok anlayacağım ama bu kontrol ediyor sonra her şey tamam diyor anlamadım.

    YanıtlaSil
  24. @Ercan Albayrak
    Cihazınızla uyumsuz sanırım.

    YanıtlaSil
  25. ben attım apk yi kurdum kısayolu uygulamalar menüsüne geldi fakat üstüne tıkladığımda the game has been successully downloaded touch OK start playing diyo ok diorum siyah bi ekran geliyo ve hiç biey olmadan uygulamalar menüsüne geri dönüyo herhangi bir indirme işlemi olmuyo
    Cihaz: Galaxy s3 32gb

    YanıtlaSil
  26. @Devrim Sanane
    Ayarlar/Uygulamalar/The Dark Knight Rises/Verileri Temizle yapın.

    YanıtlaSil
  27. yok olmadı ya... yapamıyorum heralde

    YanıtlaSil
  28. @Devrim Sanane
    Neden böyle oldu,anlayabilmiş değilim.Benim cihazımda(huawei ideos x5) sorunsuz çalışıyor.

    YanıtlaSil
  29. oyun ekranı geliyor ama açılmıyor oyundan atıyor gereksiz bişey :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SD DOSYASINI YANLIS YERE ATIYORSUNUZ ONDAN CALIŞMIYOR. DOSYALARIM /ANDROİD/OBB/COM.GAMELOFT UZANTILI DOSYA İÇİNE ATIN BATMAN OYUNU İÇİN AÇAÇAKTIR. DOSYALARIMDAKİ GAMELOFT A ATARSANIZ ÇALIŞMAZ APKMANİA DA ZATEN YAZIYOR BAKMIYORSUNUZ

      Sil
    2. SD DOSYASINI YANLIS YERE ATIYORSUNUZ ONDAN CALIŞMIYOR. DOSYALARIM /ANDROİD/OBB/COM.GAMELOFT UZANTILI DOSYA İÇİNE ATIN BATMAN OYUNU İÇİN AÇAÇAKTIR. DOSYALARIMDAKİ GAMELOFT A ATARSANIZ ÇALIŞMAZ APKMANİA DA ZATEN YAZIYOR BAKMIYORSUNUZ

      Sil
  30. admin herkesin yorumuna bahane buluyorsun ama hiçbir yorumdada ben yaptım oldu demiyo sen sadece apk sini vermişsin sd dosyası yok admin

    YanıtlaSil
  31. @Adsız
    Onu da siz oyundan indirecekseniz.Burada eleştirici yorum yapacağınıza kolaysa 1 gb data dosyayı bir upload sitesine uploadlayın da gönderin.Oradan lak lak yapmak basit.

    YanıtlaSil
  32. sa admın ellerıne saglık guzel paylasım fakat oyunu kurdum acılırken soyle dedı the game has been successfuly downloaded.Touch OK and start playing bır cozumun varmı

    YanıtlaSil
  33. kurulumun başlamadan atıyor.

    YanıtlaSil
  34. musa ekan 6 mayıs 2013 19:20 yazdıgı yorum DA bende yükledim. OK basıyorum oyun kapınıyor.

    YanıtlaSil
  35. @Ahmet Dikmen
    Cihazınız nedir? Söyleyin ona göre apk bulalım o zaman.

    YanıtlaSil
  36. Cihazım samsung galaxy s2 tab
    Oyunu indirdim oyunu açarken ekrana yazı geliyor oak baş diyo bastım apkmania diye yazı geldi kapandı sorun nedir ne yapmalı

    YanıtlaSil
  37. @erdem karadağ
    Cihazınız s2 mi yoksa tab mi önce ona karar verin.S2 tab diye bir cihaz yok benim bildiğim,cihazınızı söyleyin yardımcı olayım.

    YanıtlaSil
  38. cihazım acer b1 iconia oyun kuruldu ama açılırken ekrana yazı geliyor ok a bas diyor ok a bastığımda oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  39. @Musa Erkek
    Size en uygun apk'yi indirmek için Tıklayınız

    YanıtlaSil
  40. Hocam Xperia Z için bir apk rica etsem? Çalışan

    YanıtlaSil
  41. Admin Apk nedir anlatsan

    bide bu oyunu oynamak için internet bağlantısı gerekir mi ?

    YanıtlaSil
  42. @Ertunga Porsuk
    Verdiğim linkten indirip telefona atıp kuracaksınız.

    YanıtlaSil
  43. s3de bir türlü çalıştıramadım ben bu oyunu nasıl yapacağımı bilen varsa yardımcı olabilirmi

    YanıtlaSil
  44. @osman turhan
    Nerede yanlış yapıyorsunuz ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek fazla anlamıyorum ama apk dosyasını yükledim oyunun dosyalarını indirdi indirme bitince oyun açılırken siyah ekranda bekliyor sonra tekrar menüye dönüyor

      Sil
  45. @osman turhan
    Bir tane buldum s3 te çalışan,göz atmak için Tıklayınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok kardeş buda aynı bu oyunu oynamak için hafiza kartına gerek varmı
      benim telefonda hafıza kartı yok.bide telefona root yapmak gerekiyormu
      bu oyunu oynamak için

      Sil
  46. @osman turhan
    O halde yapacak bir şey yok.

    YanıtlaSil
  47. benim telefon xperia z, kurdum ve gameloft logosu çıktı, sonrasında oyun telefonunuza başarıyla yüklenmiştir, başlamak için ok'a basın(ingilizce) yazdı, bastıktan sonra ana ekrana döndü tekrar

    YanıtlaSil
  48. @İsmail Erdi Halis
    Oyunu silip tekrar kurmayı deneyin.

    YanıtlaSil
  49. Benim tabletimde de çalışmıyor yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
  50. @anıl yılmaz
    Cihazınızla uyumsuz o halde.

    YanıtlaSil
  51. S4 te acamadim :) Ama elinize saglik ugraslariniz icin

    YanıtlaSil
  52. @Nazım Fırat Işık
    Nasıl açılmıyor anlayamadım.Wifi ile çekeceksiniz datayı?

    YanıtlaSil
  53. İlk kurulumu yapıyorum...wifi yükleme ekranına geliyor.Ok'a basıyorum...kararıyor ve oyundan atıyor...Telefonla alakalı olabilir mi ? Aveadan aldım telefonu

    YanıtlaSil
  54. @Nazım Fırat Işık
    Sorun cihazınızda gibi gözüküyor.

    YanıtlaSil
  55. Herkes te aynı sorun var oyun yükleniyor data dosyasını yüklemeden successful diyor ok a basiyoruz apkmania.com yazip oyundan atiyor bende s4 32gb var ayni sorunu yaşıyorum bence çözüm bulunsun artik. :(

    YanıtlaSil
  56. @sedat aksoy
    Bu oyunda bir sorun var,ben yaşamadım ancak çoğu kişide mevcut.Size önerim bu tarzda başka oyunlara yönelmeniz,sitemizin oyun bölümünde bu oyundan daha iyi oyunlar da mevcuttur.

    YanıtlaSil
  57. Lütfen yardım edin açılıyo sonra kediliğinden kapanıyo

    YanıtlaSil
  58. Admin telefonum lg g2 apk dosyasini nereye aticagimi bilmiyorum resimle veya.normal yardimci olabilirmisiniz.sd dosyasini yaptim

    YanıtlaSil
  59. Panpa bide lg g2 icin apk atarmisin

    YanıtlaSil
  60. Kardeş ben Tabletten giriyorum Samsung Galaxy Note 10.1 Bunun için bir sürüm varmı ?

    YanıtlaSil

-->