F18 Carrier Landing


F18 Carrier Landing
Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda ''F18 Carrier Landing'' adlı oyunu sizlerle paylaşacağım.Oyunu bir arkadaşımın telefonunda gördüm ve oyun lite sürümdü arkadaşımda benden rica etti full sürümü bulmam için benden onu kırmadım ve full sürümü sizlerle paylaşmak istedim.Oyunun amacı kontrolünüze verilen uçağı hasar almayacak şekilde piste indirmek.Oyunu cihazıma yeni yükledim oyun gerçekten çok zevkli fakat şöyle bir problemi var,oyuna ilk başladığınızda uçağı indirmeniz neredeyse imkansız oluyor ve yapamadıkça sinirlendiriyor,10-15 denemeden sonra ancak uçağı sağ salim hava alanına indirebildim.Oyun başlarda çok zorlayıcı olsa bile ''Uçak Oyunları''nı seven kişilerin hoşuna gidecektir diye düşünüyorum.

F18 Carrier Landing Görsel:


 

 

F18 Carrier Landing Video:



Oyunu Ücretsiz İndir


Not: Oyunun indirme linkine sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basarak ulaşabilirsiniz.

F18 Carrier Landing

7 yorum:

  1. linkler neden goplayer üzerinden yükleniyor ?

    YanıtlaSil
  2. Go player müzik dosyasıdır yoksa benmi yanlış yönlendiriliyorum ??

    YanıtlaSil
  3. @Deniz
    Bu benim sorunum değil link kısaltma servisiyle alakalı,sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basarak indirme linkine erişebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. dediğinizi yaptım mediafire çıktı ama linkin bloke olduğunu söylüyor yenilermisiniz ?

    YanıtlaSil
  5. @Deniz
    Nasıl anlamadım,daha az önce linki kontrol ettim sağlam sorun sizde olmalı...

    YanıtlaSil
  6. http://www.mediafire.com/error.php?errno=386

    bu linkteki hata geliyor :/&

    YanıtlaSil
  7. @Deniz
    Kendi linkimi 2 kere link kısaltmadan geçerek kontrol ettim ve hiç bir sorun yok,mediafire size ambargo uyguluyorsa yapabilecek bir şey yok.

    YanıtlaSil

-->