Huawei Ideos X5 İnceleme


Huawei Ideos X5 İnceleme


Huawei İdeos X5 Özellikler




Huawei Ideos X5 Görsel







Huawei İdeos X5 İnceleme Videosu



Cihaz Hakkında Yorumum
Evet arkadaşlar huawei ideos x5 adlı cihazı 2011 yılının kasım ayında satın aldım.Şuanda da ideos x5 adlı cihazı kullanıyorum.Şu an Türkiye'de bulunan bir cihaz olmasa bile ilk çıktığı dönemde satış rekoru kıran bu cihaz gerçekten fiyatının hakkını veriyor diyebilirim.Piyasadaki hd oyunların %85'ini çalıştıran bir cihaz şu ana kadar sadece mc3,battlefield 2 ve rise of ayden adlı oyunların çalışmadığını gördüm yani oyun konusunda gerçekten başarılı bir cihaz.Şarjı yoğun kullanmassanız 3 gün,şarjı doldurduktan sonra elinize alıp bitirene kadar kurcalarsanız da 3 saat gitmekte.Kasası çok sağlam bir cihaz olduğunu da belirtmek isterim yaklaşık 4 kere sert bir şekilde yere düşürdüm fakat ne çizik,ne de bir hasar bulunmuyor ufak bir çıkıntı oluşmuştu kamera yerinde onuda iteleyerek düzelttim :) Kamerası gerçekten çok iyi fotoğraf makinesini aratmıyor diyebilirim tül resimleri çekip internette satış yapıyoruz :) Wifi modem olarak kullanılma özelliği de bir diğer artısı olarak bulunmakta.Özet olarak 600tlye bu cihazdan iyi bir cihaz bulmanız şu an için imkansız gibi gözüküyor,600 tl olmasına karşın 800-900tl'lik performans veriyor.Türkiye'de cihaz artık satılmıyor fakat yurtdışından getirtecek yada 2.el olarak almayı düşünen kişilere kesinlikle önerebileceğim bir cihaz.



Huawei Ideos X5 İnceleme

0 yorum:

-->