Wild Blood Android


Wild Blood Android
Wild Blood Android:
Evet arkadaşlar bugünkü yazımda ''Wild Blood Android'' adlı oyunu sizlerle paylaşacağım.Şu ana kadar gördüğüm en başarılı android oyunlarından biri diyebilirim.Oyun hero of sparta ve god of war'ı andırıyor.Grafikleri gerçekten çok başarılı olmuş,bu yüzden alt seviye telefonlarda çalışmayabilir.Ben oyunu cihazımda henüz denemedim fakat arkadaşımın s3ünde oynadım.Oyun çok zevkli ve gerçekten sarıyor,god of war'ın android versiyonu diyebilirim.Oyun android markette 7$'dır fakat android market bloğu takipçilerine  ücretsiz ;)

Wild Blood Android Görsel:










Wild Blood Android Video:



Oyunu Ücretsiz İndir

Not: Oyunun indirme linkine sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basarak ulaşabilirsiniz.


Wild Blood Android

15 yorum:

  1. merhaba öncelikle paylaşımların için teşekkürler
    oyunu yükledim dili değiştirmeme hem hafıza kartından hem de telefon hafızasından yüklememe rağmen oyun açılmadı yardımcı olursan sevinirim bu arada cihazım note 2

    YanıtlaSil
  2. @mustafakoçer
    Daha detaylı anlatır mısınız sorununuzu,note 2de nasıl çalışmıyor anlamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. detaylı derken anlamadım most wanted sorunsuz çalıştı ama wild blood çalışmadı

      Sil
  3. @Oktay Kurt
    Bu oyun grafik konusunda çok başarılı olduğu için yüksek sistem gereksinimleri gerektiriyor.Konuyu açarken her telefonda çalışır diye bir şey söylemedim.Cihazınızı söylersiniz belki ona uygun bir apk bulabilirim.

    YanıtlaSil
  4. Sd Data paylaşılmamış :/ SD DATASIZ ÇALIŞIRMI HİÇ

    YanıtlaSil
  5. @Yunus Emre Dar
    Herkesin sd data dosyasını uploadlayacak hızda ve kotada interneti yok,ben burada apk dosyasını paylaştım,sd dosyasınıda bi zahmet oyundan siz indirin.Zaten koysam bile gameloft 1 mb lisans dosyası indiriyor.

    YanıtlaSil
  6. Lisansı indirmiyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  7. @Arda Nova
    Başka bir sürümünü deneyin bu oyunun ben de indirmişti sizde neden indirmedi acaba.

    YanıtlaSil
  8. çalışmıyor.cihazım note 2

    YanıtlaSil
  9. Polypad 1010 indiremedim link verilirse sevinirim

    YanıtlaSil
  10. @Emre Balcı
    Link üstte gördüğünüz gibi.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ben samsung galaxy note 10.1 kullanıyorum oyunu indirdim yükledim Gameloft yazısı geliyor ama ilerlemiyor ve kendi kendine oyunu kapatıyor neden olabilir

    YanıtlaSil
  12. @Adsız
    Bu sürümde sanırım sorun var.Yarın yeni sürümünü paylaşacağım,o zaman size burdan linkini atarım.

    YanıtlaSil
  13. online oynarken pvp esnasında skiller gözükmüyor bilen varmı

    YanıtlaSil

-->