Android Oyun Yükleme


Android Oyun Yükleme
Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda sizlere ''Android Oyun Yükleme'' konusunu anlatacağım.Her ne kadar çoğu kişi bunu bilse bile bilmeyen çok arkadaş gördüm umarım anlatacaklarımla yararlı olabilirim.

Android Gameloft Oyun Yükleme:


1-Apk üzerinden oyunu kurmak:
Bu en basit kurma işlemidir.İndirdiğiniz apk dosyasını bilgisayardan usb yoluyla telefonunuza atın.Telefonunuzdan girip apk dosyasını attığınız klasörden kurun.Wifi yada GSM(3G) üzerinden oyunu indirin.(3G Üzerinden Nasıl İndireceğinizi Öğrenmek İçin Buraya Tıklayın.)
2-Sd dosyasını bilgisayarınıza indirmek:
Bir upload sitesinden indirdiğiniz rar dosyasının açıp içinden çıkan klasörü usb yoluyla telefonun içindeki Gameloft/Games'e atacaksınız eğer böyle dizinler yoksa siz oluşturun.Ardından indirdiğiniz apk dosyasını bilgisayardan usb yoluyla telefonunuzda bir klasöre atın.Telefonunuzdan girip apk dosyasını attığınız klasörden kurun.Ardından lisans kontrolü için wifi yada 3g ile 1mb dosya indiriceksiniz.

Android HD Oyun Yükleme:


1-Apk üzerinden kurmak:
İndirdiğiniz apk dosyasını bilgisayardan usb yoluyla telefonunuza atın.Telefonunuzdan girip apk dosyasını attığınız klasörden kurun.Wifi yada GSM(3G) üzerinden oyunu indirin.(3G Üzerinden Nasıl İndireceğinizi Öğrenmek İçin Buraya Tıklayın.)
2-Sd dosyasını internetten indirerek kurmak:
Bir upload sitesinden indirdiğiniz rar yada zip dosyasını winrar gibi bir programla açıp içinden çıkan dosyayı alacaksınız fakat atacağınız kısım biraz karışık arkadaşlar gameloft haricindeki hd oyunlar çoğunlukla Android/Data dizinine atılıp kurulsa bile bazı istisnalar bulunmaktadır.Bu yüzden deneme yanılma yoluyla hangi klasörde olması gerektiğini siz anlayacaksınız %85 ihtimalle Android/Data dizinine atınca sd dosyasını kabul edecektir fakat %15lik bir istisna bulunmakta o oyunlar için başka bir klasör bulun yada yorum bölümünden benden yardım isteyebilirsiniz.

Apk Oyun Yükleme:



İşte bu tür oyunları kurmak yapılacak en basit işlemdir.Sadece indirdiğiniz apk dosyasını bilgisayardan usb yoluyla telefonunuza atın.Telefonunuzdan girip apk dosyasını attığınız klasörden bulup kurun.

Android Oyun Yükleme

39 yorum:

  1. Cube U30gt sahibiyim.
    Asphalt 7 dosyalarını Android Data içerisine attığımda Gameloft yazısından sonra bir yuvarlak dönüp tekrar gameloft yazısı geliyor ilerleme olmuyor...

    YanıtlaSil
  2. @Gökçe Kırcalı
    Asphalt 7 gameloft oyunu olduğu için dosyaları android data dizinine atarsanız çalışmaz.Gameloft Games şeklinde atmalısınız.

    YanıtlaSil
  3. oyun yüklerken bilinmez neden dersen tabletler değişik değişiktir mesela phone pad v.b.


    YanıtlaSil
  4. @Adsız
    Oyunların kurulumu cihazdan cihaza değişmez gameloft oyunları gameloft klasörüne,diğer oyunlarda Android/Data dizinine atılır,bu kurulum note 2'de de aynıdır phone pad'de de.

    YanıtlaSil
  5. Bana bir site önerebilir misiniz

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Nasıl yani anlamadım?

    YanıtlaSil
  7. Cok kotu bana okuldan verdailer cok kotu yani bu program


    YanıtlaSil
  8. SD dosyasını android/data'ya attığım alde indirme istiyor:(

    YanıtlaSil
  9. @GAMECİ
    Android/Obb deneyin bir de.

    YanıtlaSil
  10. Fark yok aynı şekilde internet istedi sd dsoyası olan younalrın genelinde bu sorun oluyor :(

    YanıtlaSil
  11. Fark yok aynı şekilde internet istiyor :( .apk dosyasını direk hafıza (sd) kartının içine attım sd sosyasınıda android/data ve android/obb içine attım sonra apk kurdum oyuna girekekn indirme istedi :(

    YanıtlaSil
  12. @Gameci
    Real Racing adlı oyunun sürümünü bana söyler misiniz? Şu şekilde bakılıyor: Ayarlar/Uygulamalar/Uygulamaları Yönet/Real Racing/vx.x.x

    YanıtlaSil
  13. Dediğin yerden baktım 1.0.56.

    YanıtlaSil
  14. @GAMECİ
    Bu indirdiğiniz oyun real racing 2 mi 3 mü,hangisi?

    YanıtlaSil
  15. Real Racing 3?
    Oysa ben bu telefonu alırken aklımda oyunlar yüklemek vardı böyle sorunlarla karşılaşmak sinir bozucu.

    YanıtlaSil
  16. @GAMECİ
    Oyun oynamak istiyorsanız en kötü s3 mini almanız gerekiyor.Onun altındaki telefonlarda böyle oyunları açmanız çok zor.
    Yine de sizin için buldum.İndirmek için Tıklayınız

    YanıtlaSil
  17. Bende Games klasörü yok

    YanıtlaSil
  18. @Adsız
    O zaman siz açın o klasörü,dediğim gibi olacak şekilde.

    YanıtlaSil
  19. Arkadaslar benim tablette androzip yani zip dosyasini açan programı indirdim gangstar rioyu [gameloft] indirdim 800 mb o dosyayi nereye atacagim gameloft games mi android obb mi android data mı? Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. Ya real racing 3 u nereye atcaz

    YanıtlaSil
  21. @Adsız
    Rardan çıkan dosyanın ismini bana söyler misiniz? Eskiden gameloft oyunları direk gameloft'a atılıyordu ancak yeni sürümlerde klasör ismine göre android/obb'de olabiliyor.

    @ugur kahraman
    Gameloft/Games deneyin,olmassa Android/Obb'ye atın.

    YanıtlaSil
  22. hocam real boxingi indirdim önce apkyimi kurcam yoksa dosyaları obbyemi atcam bi ardımcı olun telfnum general mobile discovery

    YanıtlaSil
  23. @Adsız
    Önce datayı atın sonra apkyi kurun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğiniz gibi yaptım ama solda yuvarlak dönüyo oyun acılmıyo telfondamı sorun bendemi?

      Sil
  24. @Adsız
    Sanırım Real Boxing THD'yi indirdiniz.Real boxing for non tegra diye aratın google'da onu kurun cihazınıza.

    YanıtlaSil
  25. Dediğinizi yapıcam bir sorum daha olucak gta vice city yi yükledim oyunu actım siyah ekran gelip sonra menüye atıyo oyun kapanıyo bunun nedeni nedir?

    YanıtlaSil
  26. @Adsız
    Datayı wifi ile çekmeyi deneyin bir de.

    YanıtlaSil
  27. wifi ile nasıl telefondan nasıl indiricez hocam biraz ayrıntılı anlatırmısınız kusra bakmayın androide yeni gectimde

    YanıtlaSil
  28. @Adsız
    Oyunun apk dosyasını kurun.Oyuna girin download falan yazar,ona tıklayıp kurarsınız.

    YanıtlaSil
  29. hocam öyle yapıncada xapk failed hatası alıyorum:D anladımki gm discovery gtayı çalıştırmıyor

    YanıtlaSil
  30. @Adsız
    O zaman çalışmıyormuş,kısmet değilmiş ne yapalım :)

    Sitemizde başka oyunlarda mevcut,onlara göz atabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  31. Merhaba arkadaşlar GM discovery telefon aldim daha önce 4 yol iPhone serisi kullandim şuan android hakkında fazla bilgim yok yardiminiza ihtiyacim var wild blood adli oyunu indirdin apk kuruyorum com uzantili dosyayi android obb ye de attim olmadi gameloft datanin icinede attim olmadi acaba telefonun mu gücü yetmiyor calistirmaya saygilar

    YanıtlaSil
  32. Merhaba arkadaşlar yeni general mobil discovery aldim wild blood adli oyunu indirdim bir turlu kuramiyorum apk kuruyorum com uzantili dosyayi android obb ye ve gameloft datasinin içine atiyorum yinede olmuyor acaba telefon oyunu kaldirmiyormu yardimci olursaniz sevinirim saygilar

    YanıtlaSil
  33. @esmer
    Apk ve datanın sürümleri aynı mı? Sürümleri farklıysa çalışmaz.

    Önerim datayı wifi ile çekmeniz.

    YanıtlaSil
  34. Tamamdir kardeş sagolasin cozdum olayi kurdum oyunu FIFA 2014 indirdin onida kurdum çok basit mis ama 1 hafta ugrastim kafayi yiyecektim :)

    YanıtlaSil

-->