Somut.Net


Somut.Net



Merhaba sevgili Android Market ziyaretçileri. Sizlere eğitim konusunda önemli bir kaynak sunan Somut.net sitesini tanıtmak istiyorum. Somut ve Net Bilgiler sloganıyla birçok kategoride güncel içerik sunan bir eğitim sitesidir. Site Android Google Play Store'daki Açıköğretim (aöf) öğrencilerine yönelik hazırlanmış olan Notmatik uygulamasına da ev sahipliği yapmaktadır. Sadece eğitim kategorisinde değil ek olarak teknoloji ve cep telefonları konularında da rağbet gören konular sürekli olarak yayınlanıp kullanıcılara özgün olarak sunulmaktadır. Mobil platform Android işletim sistemi geliştiricileri içinde sık sık programlama konularına değinilmekte ve geliştiricilerin karşılaştığı hatalar birlikte çözüme kavuşturulmaktadır. Android geliştiricileri, açık öğretimliler ve lys öğrencilerinin somut bilgiler için takip etmesi yararlarına olacaktır. Sadece eğitim değil aynı zamanda oyun, internet ve programlar konusunda güzel içerikler sunan bu siteyi mutlaka ziyaret etmelisiniz.

Somut.Net

0 yorum:

-->