General Mobile Discovery İnceleme


General Mobile Discovery İnceleme
General Mobile Discovery Özellikler


Evet arkadaşlar bu yazımda sizlerle ''General Mobile Discovery İnceleme''mi paylaşacağım.General Mobile Discovery henüz piyasaya yeni çıkmış olan ve tam bir f/p canavarı bir telefon.Cihazı dün itibariyle kendim almış bulunmaktayım ve oldukça memnunum.Öncelikle General Mobile Discovery Özelliklerini saymak istiyorum:
Cihazın üzerinde android 4.2.1 sürümü gelmekte ve güncelleme almaya devam edecek bir cihaz.Bana sorarsanız en kötü ihtimal 4.3 güncellemesi alacaktır.Cihaz ilk geldiğinde kutudan çıkarttığımda tahminimden daha ince çıktı gerçekten çok ince bir telefon.Ekran kalitesine diyecek söz yok çok kaliteli.Cihaz üzerinde 4 çekirdekli 1.2ghz hızında çalışan bir işlemci mevcut bu sayede işlerinizi yaparken oldukça hızlı ve donmadan yapabiliyorsunuz.Cihaz üzerinde PowerVRsgx544mp gpu var yani şuan piyasadaki bir çok yüksek kalitedeki oyunu sorunsuz kasmadan oynayabiliyorsunuz (modern combat 4, asphalt7, real racing 3 vs gibi) Cihazın ekrannı denemek için 1080p bir videoyu telefona attım ve son parlaklıkta izledim gerçekten ekranı şahane!Cihazda 1800mah batarya var bu sayede uzun süreli bir kullanım keyfi sunuyor.İsterseniz güç tasarruf modu mevcut cihazda bunu aktif hale getirerek batarya performansınızı uzatabilirsiniz.Telefonun en büyük özelliklerinden birisi ise kablosuz olarak akıllı tv lere bağlanabiliyor telefondaki ekranı direkt olarak akıllı smarttvlere aktarabiliyorsunuz bu sayede oyunu tvye aktararak oyun zevkini bir üst adıma taşımış oluyorsunuz.Şuana kadar cihazın tek eksiği arka kapak kalitesi biraz basit geldi kapak çok kurcalasak çıkarıp taksak kırılacakmış hissi verdi bana.Ben şahsen mavi renk aldım sizede tavsiye ederim mat ve tatlı bir renk.Cihazda 1gb ram bulunmaktadır.

General Mobile Discovery İncelemesinden GÖRSELLER:
General Mobile Discovery ÖzelliklerGeneral Mobile Discovery ÖzelliklerGeneral Mobile Discovery ÖzelliklerGeneral Mobile Discovery Özellikler
General Mobile Discovery Özellikler General Mobile Discovery ÖzelliklerGeneral Mobile Discovery ÖzelliklerGeneral Mobile Discovery Özellikler

General Mobile Discovery Özellikler VİDEOSU:


General Mobile Discovery İnceleme

7 yorum:

  1. Vay canına çok güzel bir telefon almayı düşünüyorum.Nerden aldınız acaba linkini felan atabilir misiniz ? :D

    YanıtlaSil
  2. @Oğuzhan Yılmazer
    Ben almadım benim yazar almış :) Yazmasını rica ettim.Hepsiburadadan almış galiba.

    YanıtlaSil
  3. güzel telefon incelemende güzel

    YanıtlaSil
  4. Ben araştırdım.
    http://www.telpa.com/GeneralMobile/Cep-Telefonu/Discovery

    burada özellikler var ve sol alt köşede fiyatı ve nerden bulunabileceği yazıyor ilinizi seçip ilinizde bu cihazı satan yerleri görebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Bende aldim arkadaslar bu makinanin siyahini on numara bi makina asigim resmen cok ince 4.7inc olmasi ayri bi hava katiyo almanizi tavsiye aderim pisman olmazsiniz ısınma falan yapmiyo samsunglar gibi

    YanıtlaSil
  6. @Hakan Güç
    Darısı herkesin başına :)

    YanıtlaSil

-->