Fifa 2013 Android


Fifa 2013 Android
Fifa 2013 Android İndir

Bugün sizlerle az önce denediğim ve çalıştırdığım ''Fifa 2013 Android''i paylaşacağım. Fifa 2013 Android İndir'i çoğu kişi neredeyse 1 yıldır bekliyor,ne haber var ne de oyun,ben de bu bekleyenler arasındaydım ve dün yoğun uğraşlarım sonucu bulduğum bir yöntemle Fifa 2013 Apk'yi cihazımda sorunsuz bir şekilde çalıştırdım,grafikleri gayet iyi,tek tük kasmalar olsa da rahatsız etmiyor.Kurulumu uzun uzun anlatıp hem sizin kafanızı şişirmeyeceğim hem de emek hırsızı cibiliyetsiz kopyala yapıştırcılara fırsat vermeyeceğim.Kurulum,gerekli dosyalar her şey rar dosyasının içerisinde.Lafı daha fazla uzatmaya gerek yok,sizleri bu muhteşem oyunla baş başa bırakmak istiyorum.

Fifa 2013 Android'i İndirmek İçin Yapmanız Gerekenler:
1-)Öncelikle Konunun Altında ''Bu Muhteşem Oyunu İndirmek İçin Tıkla!'' yazan yere tıklayın.
2-)Karşınıza çıkan siteye(foruma) üye olun ki oyunu kolayca indirip şifreyi alabilesiniz.

Not: Telefonumdan ekran görüntüsü almaya üşendiğim ve internette de oyun hakkında bir görsel bulamadığım için resim eklemiyorum,artık siz deneyip görürsünüz grafiklerini falan :)

Bu Muhteşem Oyunu İndirmek İçin Tıkla!

Fifa 2013 Android

0 yorum:

-->