Fifa 12 Android


Fifa 12 Android
Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda ''Fifa 12 Android'' adlı oyunu sizlerle paylaşacağım.İlk olarak şunu söylemek istiyorum,android için çok futbol oyunu çıkarıldı.Oyunları çıkaran firmalar çıkardıkları oyunlardan çok şey bekliyorlardı fakat EA Sports'un çıkardığı ''Fifa 12 Android'' adlı oyuna hiç biri yaklaşamadı bile,2013 serileri de yaklaşamayacak gibi gözüküyor.Zaten oyun google play store'da 6.70$ yüksek ücretine karşın  en çok indirilen 16. program olmayı başarmış durumda(tabi ki size androidmarkettt.blogspot.com farkıyla bedava) fiyatının hakkını gerçekten veriyor.EA Sports oyunu bir bilgisayar oyunu gibi yapmış,grafikleri gerçekten çok başarılı benim en sevdiğim futbol oyunu,sizinde seveceğinizi düşünüyorum.

Fifa 12 Görsel:
Fifa 12 androidmarkettt.blogspot.com

Fifa 12 androidmarkettt.blogspot.com

 Fifa 12 androidmarkettt.blogspot.com

 Fifa 12 androidmarkettt.blogspot.com


Fifa 12 Video:



Oyunu Ücretsiz İndir

Not: Oyunun indirme linkine erişmek için sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.

Fifa 12 Android

54 yorum:

  1. Süper bir paylaşım. Oyunu indirip denedim gerçekten çok eğlenceli teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. @Friv
    Beğenmenize sevindim,fifa 12 gerçekten çok iyi bir oyun android'de favorilerimden :)

    YanıtlaSil
  3. @Ebubekir Çelik
    Verdiğim indirme linkindeki dosyayı telefona atacaksınız.

    YanıtlaSil
  4. Indirme linki göremedim

    YanıtlaSil
  5. @Adsız
    Mediafire linki indirme linkidir.

    YanıtlaSil
  6. İndirdikten sonra wifi den bir şey daha indirmemiz gerekiyomu ?

    YanıtlaSil
  7. @Adsız
    Evet,bu tip oyunlar ekstradan dosya indirir.

    YanıtlaSil
  8. Kardesim ben indirdim flvmplayer.exeyi napıcam smdi açılmıyor yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  9. @Cenkay Yılmaz
    Flvplayer.exe nedir anlamadım konuda üstüne basa basa karşınıza çıkan sayfada 5 saniye sonra sağ üstteki reklamı geç butonuna basın dedim siz gitmişsiniz o sayfada bir reklama tıklamışsınız o yüzden böyle olmuştur.Dediklerimi tekrar okursanız anlayacaksınız.

    YanıtlaSil
  10. çok sağol komşunun wifi yına bağlanıp şimdi oyunun son dosyasını indiricem :) :) çalışırmı sonra

    YanıtlaSil
  11. @Ereno41
    Çalışıp çalışmadığı hakkında geri bildirim de bulunursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  12. yukledım oyunu acarken hata verdı

    YanıtlaSil
  13. @Emre Oruç
    Biraz açar mısınız?

    YanıtlaSil
  14. kardeş indirdikten sonra açıyorum menüye tekrar geri dönüyor?

    YanıtlaSil
  15. @Aerdemw
    Cihazınızla uyumsuz sanırım.

    YanıtlaSil
  16. oyun internetsiz oynanabiliyor mu

    YanıtlaSil
  17. @Adsız
    Evet fakat data dosyalarını indirmeniz lazım.

    YanıtlaSil
  18. dosya adı 7ZipSetup-1EtoFgz Mİ

    YanıtlaSil
  19. yok kardeşim benm tablette açılmadı a server error diye bir hata verdi genede sağol

    YanıtlaSil
  20. galaxy y de çalışıyomu?

    YanıtlaSil
  21. @Adsız
    Denemeden bilemessiniz :)

    YanıtlaSil
  22. indirme linki nerde ? Atarmısınız rica etsem ?

    YanıtlaSil
  23. @Adsız
    Konuda Oyunu Ücretsiz İndir yazıyor,ona tıklayın.

    YanıtlaSil
  24. Oyunu yükledim. Veri indirmek istiyor. Bu indirilen verilerin telefon hafızasına değil de microsd karta yüklenmesini nasıl ayarlayabilirim?

    YanıtlaSil
  25. @Adsız
    Ayarlar/Depolama dan biraz karıştırın,tam hatırlamıyorum.

    YanıtlaSil
  26. internet olmadan girdiğimde açıp menüye atıyo internetli girdiğimde normal giriyo internet olmadan nasıl giricem

    YanıtlaSil
  27. @Adsız
    Ben internetsiz giriyorum,hiç bir sorun yok.

    YanıtlaSil
  28. telefonum galaxy s3 telefonla alakalı bişey olabilirmi???

    YanıtlaSil
  29. @Adsız
    Oyuna uçak modunda girmeyi deneyin.

    YanıtlaSil
  30. bi değişiklik olmadı aynı şeyler oluyo

    YanıtlaSil
  31. @Adsız
    O zaman yapacak bir şey yok.

    YanıtlaSil
  32. yineden saol ben çözümünü bulurum

    YanıtlaSil
  33. @Adsız
    Rica ederim,umarım bulursunuz.

    YanıtlaSil
  34. Berk bey aynı sorun bende de var internetle girince açılıyor internetsiz açılmıyor . :/ çözümünü bilen var mi

    YanıtlaSil
  35. Wi-fi den baglanip oyunu telefona indirdim sonra oynu acmak icin oyuna girdiğimde server error yazisi geldi ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  36. Bende de öyle oluyor . Çözüm bilen ?*

    YanıtlaSil
  37. peste hata aldım sd karta android/obb a dosyayı atınca açıldı..Bundada sd ye atılacak dosyayı verirmisiniz..

    YanıtlaSil
  38. Pes 12 de sd dosyasını android/obb a attım ve oyun açıldı..Bundada sd dosyası verirmisiniz..

    YanıtlaSil
  39. Pes 12 de sd dosyasını android/obb a attım ve oyun açıldı..Bundada sd dosyası verirmisiniz..

    YanıtlaSil
  40. @Adsız
    Sd dosyası 1.5gb çok fazla uploadlamam imkansız.

    YanıtlaSil
  41. Nasil indirecem

    YanıtlaSil
  42. @Adsız
    Oyunu Ücretsiz İndir yazan yazıya tıklayarak.

    YanıtlaSil
  43. oyun ücretsiz mi

    YanıtlaSil
  44. @Adsız
    Evet ücretsiz.

    @Adsız
    Wifi ile indireceksiniz.

    YanıtlaSil
  45. Ücretsiz indire basiyorum google playden bi oyun reklami geliyo kapatıyorum beyaz bi ekrab geliyo ve beklememe ragmen inmiyo telefonum s3

    YanıtlaSil
  46. bilgisayardan indirip sd kartına atsam açılırmı

    YanıtlaSil
  47. transfer yokta yaması fln vrmı

    YanıtlaSil

-->