Pes 2013 Android


Pes 2013 Android

Bu yazımda ''Pes 2013 Android'' adlı oyunu sizlerle paylaşacağım.Oyunun bilgisayar sürümünü pek çoğumuz biliyoruz,herkesin kafasında şu soru var ''Pes 2013 Android İçin Ne Zaman Çıkacak?'' size kesin olarak şunu söyleyebilirim ki maalesef bugün değil fakat oyun çıktığı gibi siteme,bu yazıya eklenecektir.Umarım konami bizi daha çok bekletmez ve oyunu çıkarır :)

Pes 2013 Tanıtım Videosu:



PES 2013 SONUNDA ÇIKTI TIKLA HEMEN ÜCRETSİZ İNDİR!!!!


Pes 2013 Android

15 yorum:

  1. Peki bilgisayar versionuna benzermi yoksa android de ki pes 2012 ye mi benzer olcak

    YanıtlaSil
  2. @Mehmet Ocal
    Bilgisayar versiyonuna benzemesi için android'in daha çok yol kat etmesi gerekiyor.Pes 2012'nin biraz daha iyi hali olacaktır fakat çok şey beklemeyin derim.

    YanıtlaSil
  3. android telefonlarını bilmem ama iPadlerde çok sarıyor pes2013

    YanıtlaSil
  4. @Burak
    Pes 2013 maalesef henüz android cihazlar için çıkmadı,fakat ben fifa 12'nin pes 2012'den çok daha iyi olduğunu düşünüyorum.Pes 2013'te 2012 serisi gibiyse,bence fifa daha iyi olacaktır.

    YanıtlaSil
  5. Siteye nasıl üye oluruz

    YanıtlaSil
  6. @Tepe Tepeli
    Bu siteye katılın yazan yerden.

    YanıtlaSil
  7. Berk bey ben face profil linkimi size gönderdim hala istek yapmadınız pes 2013 rar şifresi lazım ilgilenirseniz sevinirim teşekkürler. profil linkimi tekrar gönderiyorum https://www.facebook.com/cebrail.arslan.58

    YanıtlaSil
  8. @Cebrail Arslan
    İstek yollayamıyorum engel var.Siz facebook sayfamıza mesaj atın oradan şifreyi verelim.

    YanıtlaSil
  9. berk bey ben facebooktan sitenize mesaj attım pes 2013 androidin rar şifrelerini msj atar mısınız...

    YanıtlaSil
  10. @Alperen Şengül
    Mesajınız göremiyorum.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. @Bayram
    Facebook sayfamıza mesaj atın verelim.

    YanıtlaSil
  13. Yükledim gayet iyi çalıştı makşnem mini 3



    su kaçağı nasıl bulunur

    YanıtlaSil
  14. @ahmet berkay karakoç
    Bilmem denemelisiniz.

    @volkan küçük
    Reklam yapmasanız daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil

-->