Başarsoft Navigation Turkey 2014 Android (İgo Primo) Apk 9.6.29.431282


Başarsoft Navigation Turkey 2014 Android (İgo Primo) Apk 9.6.29.431282
Başarsoft Navigation Turkey Apk


Bugün sizlerle Başarsoft Navigation Turkey 2014 en son versiyonunu kullanmanızı sağlayacak Başarsoft Navigation Turkey Android indirme linklerini paylaşacağım. İgo Primo Android ile başarsoft aynı programdır farklı bir navigasyon programı sanmayın, sadece türkiyede başarsoft deniyor. Navigasyon takipçilerim bana biraz darılmış olabilir biliyorum ama 2 aydır igo ve sygic'e güncelleme çıkmıyor :D Zaten ben de 2 aydır siteyle eskisi kadar fazla ilgilenemiyorum ama yine de navigasyon çıktı mı atmamazlık olmazdı :D Her neyse lafı fazla uzatmadan görsellere, kuruluma ve indirme linklerine geçeyim.

Başarsoft Navigation Turkey 2014 Görseller:İgo Primo Android
Başarsoft Navigation Turkey
Başarsoft Navigation Turkey 2014 Android (İgo Primo) Apk 9.6.29.431282

Başarsoft Navigation Turkey Android Kurulum:

  • İgo Klasörü adlı dosyayı indirin winrar ile çıkartın ve telefonunuza direk atın. Herhangi bir klasör içinde olmasın.
  • Data.zip 1 ve 2'yi indirin winrar ile çıkartıp içinden çıkan zip uzantılı dosyayı açmadan telefonda igo klasörü içine atın. (2 data.zip'i de atmanıza gerek yok 1 tanesini kullanın yeter hani olurda ilkinde sorun çıkar belki diye alternatif farklı bir data.zipte verdim.)
  • İgo Apk Dosyası adlı dosyayı indirin winrar ile açın, içinden 2 apk çıkacak sırayla deneyin hangisi ile program çalışırsa onu kullanın.
Videolu Kurulum Anlatımı:


İgo Primo Apk ve İndirilmesi Gereken Diğer Dosyalar:
İgo Klasörü>>> TIKLA İNDİR!
İgo Apk Dosyası>>> TIKLA İNDİR!

Data Zip 1>>> TIKLA İNDİR!
Data Zip 2>>> TIKLA İNDİR!

SYS DOSYASINDA YAPILMASI GEREKEN AYARLAR>>> TIKLA GÖR!

Başarsoft Navigation Turkey 2014 Android (İgo Primo) Apk 9.6.29.431282

109 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yanlış Parola diyor

      Sil
    2. Şifrenin doğru olduğuna eminmisiniz?

      Sil
    3. elinizle yazın şifre doğru

      Sil
    4. GMDiscovery 2 de kurlum tek seferde başarılı ve çalışıyor hiç sorun yaşanmadı

      Sil
  2. 1. apk yı kurdum, çevirim içi trafik ve radar uyarısı çalışmıyor. Sys dosyası görünmüyor, doğal olarak bunların çalışması için önerdiğiniz sys düzeltmesini yapamadım. ayrıca sys yüklemek mümkün mü, değil ise ne yapılabilir?

    YanıtlaSil
  3. Üstadım evvela emeğinize saygımı belirtir teşekkür ederim.
    Yalnız son bir yüklemelerde ki İGO larda bi sıkıntı mevcut. Daha evvel ki İGO dada yazmıştım. 25-30 kez İGO yüklemiş biri olarak bu versiyonlarda ne varsa benim Discovery de çalışmıyor.
    Ya sizin telefon modeli farklı olduğu için sizde sıkıntı olmuyor yada bizim netten indirdiğimiz dosyalarda bi sıkıntı var. Siz videolu anlatımda da bahsettiğiniz gibi kendi bilgisayarınızda zaten mevcut dosyalardan yaptığınız için sizde hata olmuyor.
    Diyeceksiniz ki "benim pc deki ile sizin indirdiğiniz aynı dosyalar. Kendi pc deki dosyaları upload ettim" ancak bi şey var farklı olan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de lg g2 var, lg g2 adına baya çalışıyor yorumu aldım haliyle bende de bir sorun yok ama neden sizlerde böyle yapıyor bilmiyorum, önceki igoya da yazmışttınız bir kurulum. O anlattığınızla da çalışmadı mı? Aldığınız hata nedir tamamen mi çalışmıyor yoksa 1-2 şeyde mi sorun oluyor, çevrimiçi trafik vs.

      Sil
  4. Üstad Merhaba.
    Daha evvelki yazılarımda bu igo navigasyon programını 25-30 kez kurduğumu hatta anlatımarınızda kullanıldığınız 2.Yöntemi yazan kişininde ben olduğumu yazmıştım. Lakin bu ve bir önceki İgo yüklemeleri sürekli olarak hata vermekte telefonumda. (Discovery 16GB)
    Bende anlattıklarıma ilaveten video kaydı aldım görmeniz adına.
    Videoda da göreceğiniz gibi İGO çalışmıyor. Çözünürlük hatası verip kapanıyor.
    İlk önce UYGULAMALARDAN ("Veri Temizleme" yaparak) İGO yu kaldırıyorum.
    Sonra Dosya yöneticisinden İGO klasörünü komple siliyorum.
    Daha sonra İGO klasörünü SD kart ana dizine atıyorum. Data klasörünü İGO içine atıyorum ve apk yı çalıştırıyorum. Kurulum bitiminde uygulama çözünürlük hatası verip kapanıyor. Videonun devamında ikinci yöntemi deniyorum
    Yine Uygulamalardan kaldırıp İGO yu silip. Tekrar igo klasörünü SD karta atıp APK yı çalıştırıp ilk hata mesajından sonra Data yı atıyorum. Yine aynı hatayı veriyor.
    Videonun içinde özellikle SD kartın içine atıığımı. İGO yu direkt attığımı (yani İGO içinde ki İGO yu değil).Depolama ayarlarından uygulamaların kurulacağı yer olarak İGO yu attığım yer olan SD kart olarak seçildiğini görebilmeniz için özellikle gösterdim.

    İşte videonun linki
    http://youtu.be/nYwYppQltI4

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hocam hemen konuya ekliyorum Allah razı olsun :)

      Sil
  5. Üstadım. Ben YÜKLENEMEDİ diye açıklama yazıp, video ekledim.
    Siz yanlış mı anladınız. Teşekkür edip konuya ekliyorum demişsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini okumaya üşendim herhalde yine kurulum anlatıyorsunuz diye düşündüm kusura bakmayın.

      Videoyu izledim aslında videoyu söyleyecek bir şey bulamamış şekilde izlerken üstte virüs programı eseti gördüm. Telefondaki tüm virüs programlarını silip deneyin bakalım.

      Bilgisayarda crack atmaya çalışırken virüs programları kapatılır telefonda da crackte sorun çıkaran virüs programı olabilir.

      Garanti olsun diye virüs programını kapatın ve interneti de kapatın 3g wifi herhangi bir şey açık olmasın..

      Sil
  6. data1,ve2nin içinden aynı isimli dosyalar cıkmakta konu ile alakalı ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinden birini atın fark etmez. İkiini de atmayın sadece 1 tanesini kullanın

      Sil
  7. merhana usta bu ekrandaki hız göstergesini nasıl kaldıracağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bilgim yok bu konuda :/

      Sil
    2. Hız göstergesini kaldırmak için:
      Program çalıştırıldıktan sonra gelen ekranın alt bölgesindeki deney tüpü görünümündeki simgeye tıkladığınızda açılan menüden" SPEEDOMETER" seçeneğinin yanındaki kutucuğu boşaltın (kutucuktaki tıkı kaldırın).

      Sil
  8. Hocam eline sağlık.. Birşey sormak istiyorum. İgonun bir kaç versiyon öncesini kullanıyorum. Oraya kaydettiğim favori noktalarını yeni versiyona nasıl kopyalarım ? birde ekranda ortadaki hız göstergesini iptal etme şansımız varmı nasıl yapabiliriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İgo klasörünün içinde araştırma yapın favourites diye klasör arayın vs biraz uzun sürebilir ama kesin sonuç alır ve bulursunuz

      Sil
    2. İGO klasörünün içinde ne yazikki favorites diye bir klasör yok.

      Sil
    3. Kendi sorumu kendim cevaplayım. Save isimli klasörü kopyalamak gerekliymiş.

      Sil
  9. Bir soru daha sorabilirmiyim ? Buradan indirdiğimiz son haritayı şu an kullandığım İGO ya nasıl yüklerim. Yani sadece haritayı güncellemek istiyorum. Mümkün mü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mümkündür netten son güncel haritayı bulup maps klasörüne atın

      Sil
  10. Here Arama mevcut mu?

    YanıtlaSil
  11. Önceki igo sürümünün igo klasörünü yedekledim. Sonra uygulamayı kaldırıp artık dosyaları sildim. Başarsoftu yükledim (yani bu sürüm) eski igo klasörünü yedekten kopyaladım. Şu anda uygulama sorunsuz çalışıyor. Tel I9300 - S3

    YanıtlaSil
  12. Eksik veya bulunamayan klasör:/data/data/com.basarsoft.igo.javaclient/content/lang yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolu anlatımı izlediniz mi, izlemdiyseniz izleyin anlattığım kurulumları deneyin.

      Sil
    2. dosyaları attıktan sonra bilgisayar bağlantısını koparın. USB şeklinde bilgisayara bağlandığı için kurulum sonrası dosyalara erişimde sıkıntı çıkabiliir.

      Sil
  13. htc one m8 sorunsuz çalıştı emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. bu dosya nasıl inecek

    YanıtlaSil
  15. s4 sys.txt dosyası oluşturmuyor. her açılışta igo yeniden kuruluyormuş gibi yapılandırılıyor. ne yapmak lazım teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Usta s4 te her programı çalıştırdığımda yeniden yapılandırma yapıyor.
    sys.txt dosyası lazım ama yok
    nasıl bulacağım o dosyayı

    YanıtlaSil
  17. Ne yaparsak yapalım her açılışta tekrar ayar yaptırıyor

    YanıtlaSil
  18. sys_not changed apk'sı ile programı kurdum. eski versiyon i go my way'deki sys.txt dosyasını kopyalayıp i go klasörünün içine yapıştırdım sorunsuz çaıştı

    YanıtlaSil
  19. note 3 de de desi çıkmıyor :(

    YanıtlaSil
  20. Evet aynı şekilde başka bir telefondaki sys.txt dosyasını alıp igo klasörüne atınca çalışıyor.
    iphone telefonlarda whatsupp tan konum gönderildiğinde neyle açayım kısmında navigasyon programı geliyor. ancak samsung ta (android) gelmiyor. bunu yapmanın bir yolu varmıdır?

    YanıtlaSil
  21. İYİ GÜNLER VERMİŞ OLDUĞUNUZ BÜTÜN KURULUM TALİMATLARINA HARFİYEN UYMAMA RAĞMEN VE İKİ FARKLI VERSİYONU KURMAMA RAĞMEN "data/data/com.nng.igoprimoisr.javaclient/content/lang'' HATASINI ALIYORUM NE YAPMAM LAZIM. TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videolu kurulum anlatımını izlediniz mi

      Sil
    2. Evet defalarca izledim ve aynen uyguladım fakat sürekli aynı hatayı aldım farklı versiyonları uygulamama rağmen ve tabletteki asıl kullandığım uygulamamda da önce çok güzel birşekilde çalışirken sizin uygulamalarını yükleyip tamamen kaldırdıktan sonra "unsupported voice, plese see the log. hatasını vermeye başladı yanı sıfır elde var sıfır acaba bu hataları almamam için yapmamı önereceğiniz farklı birşey varmı kolay gelsin

      Sil
    3. videoda anlattığıımm 2. kurulum var bu tarz hata alanlar için bir de onu deneyin

      Sil
  22. Ben bu programı aracımdaki multimedya özellikli navigasyonlu androidli cihazıma kurmak istiyorum hatta kuruyorumda çözünürlükte, uygulamayı açmada, haritada, gpste hi bi sıkıntı yok adresi buluyor götürüyor yalnız bir tek sıkıntısı var yönlendirme yapan ses çıkmıyor menü sesleri flan herşey gelior bir tek o ses çıkmıyor burdaki bi kaç sürümü denedim ama hep aynı sıkıntı yardımcı olabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  23. merhaba admin ben lg 3 kullanıyorumda aynı şekilde açılırmı acaba ?

    YanıtlaSil
  24. Android 4.4 de sorun var yada igo'nun bu sürümleri 4.4 ile uyumsuz. s4 telefonumda 4.3 sürüme döndüm (biraz zahmetli oldu google'da konuya ilişkin çok bilgi yok sürüm geri dönüşlerde çok dikkatli olmak lazım yanlış işlemlerde tel garanti dışı kalır) igonun bütün versiyonları sorunsuz çalışıyor... Samsung S5 de ise (4.4) ne yaptıysak çalıştıramadık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SD yerine dahili hafızaya yükle, çalışıyor

      Sil
  25. hocam avrupa haritalarını buldum bir yerlerden ama haritaları nasıl ekleyeceğimi bilemedim. Yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  26. yahu bu sys dosyası nerede biri bana söyleyebilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sys changed apk kurarsanız sys dosyası gelir, sys not changed apk kurarsanız sys dosyasını göremezsiniz.

      Sil
    2. sys dosyası her halukarda bilgisayarda görünmüyor üstad. Telefonda görebiliyorsun...

      Sil
  27. Ustam teşekkür ederim..bence saygıyı ve teşekkürü sonuna kadar hak ediyorsun..detaylı açıklaman ve sorulara verdiğin ilgili cevaplar bunun ispatıdır. benim sorunum ise şu.. her açılışta unsupprted voıce please see the log diye uyarı veriyo .ama ses konusunda sıkıntı yaşamıyorum program açılıyor kadın da konuşuyor...bir de her açılışta yeniden kurulum istiyor...teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumunuz için;

      sys dosyanıza bunu ekleyin:

      [sound]
      csv_voice_enabled=1

      Sil
  28. Burada verilen harita başarsoft'un 2014 10. ay haritası mı ? Değilse güncelleyelim mi ? ayrıca sys.txt dosyası bende de oluşmadı, bunu nasıl ayarlayacağız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2014.10 değil, 2014.06 2 apk var sys changed yazanı kurarsanız sys dosyası oluşur. Diğerini kurarsanız oluşmaz

      Sil
    2. Teşekkürler. İlk etapta değil ama birkaç kullanımdan sonra sys dosyası oluştu. 2014.10 haritayla da güncelledim. Sorunsuz çalışıyor.

      Sil
    3. Rica ederim güle güle kullanın yeni sürüm igo çıksın 2014.10lu haritayla paylaşırım ;)

      Sil
  29. Asus zenfon 5'te canavar gibi çalıştı. casper via8c biraz uğraştırdı.
    teşekkürler admin :)

    YanıtlaSil
  30. Bu bc.vc sitesinde sorun var link açılmıyor :(

    YanıtlaSil
  31. Arkadaşlar, telefonunda 4.4.2 yazılımı olup ta, bu programı sorunsuz kullanabilen var mı? En azından favorileri eklediğinizde ve programı açıp tekrar kapattığınızda, favoriler yok oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstad aynı yazılımda aynı sorun bende de vardı. Hiç bir yerde bu problemi çözememişler, yabancı bir sitede buldum yanıtı. Programı SD'ye değil dahili hafızaya kuruyorsun problem çözülüyor. SD'ye kurupta bu hatadan kurtulma şansı var mıdır? İşte bunun cevabını bulamadım.

      Sil
  32. İgo Apk Dosyası>>> indir dendiğinde http://turk.net/sizi_arayalim sitesine gidiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayardan girin telefonda böyle sorun olabilir bazen

      Sil
  33. arkadaşım roadstar 9200u multimedyaya atmak istedim yükleme hatası dedi sorun nedir acaba

    YanıtlaSil
  34. android 2.3.4 sürümüne kuruyorum ben bu programı herşey çalışıyor ancak tek sıkıntı yönlendirme seslerinin gelmemesi yardımcı olablirimisiniz
    telefoda kullanmıyorum aracımda android multimedya sistem var ona kuruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana neden yardımcı olmuyorsunuz ikinci yazışım bu

      Sil
    2. Gözümden kaçmış kusura bakmayın; sorun kurulumda olmuş olabilir. Silip tekrar kurmayı deneyin. Videolu kurulum anlattım oradan izleyip yapabilirsiniz.

      Gene sorun düzelmezse igonun sitesinde vardı sanırım erkek sesi kadın sesi, laz şivesi gibi yönlendirme sesi konusunda dosyalar ona bakabilirsiniz.

      Sil
  35. bendede apk dosyası indirme sayfası açılmıyor http://turk.net/sizi_arayalim sitesine yönlendiriyor en kısa zamanda düzeltirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  36. hangi tarayıcıdan girersem gireyim http://turk.net/sizi_arayalim sitesine yönlendiriyor

    YanıtlaSil
  37. tamam telefondan girince indirebildim

    YanıtlaSil
  38. yükledim bu defada igo sd kartınızı takın diyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  39. data.zip dosyanı winrar olarak görüyor artı çıkartırken şifre sormuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videoda anlatılan şekilde yapın kurulumu herhangi bir sorun yaşamazsınız :)

      Sil
  40. Discovery 1 model cihazıma anlattığınız gibi yaparak sorunsuz bir şekilde yükledim çalıştı fakat sürekli GPS aranıyor yazıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sizin için bir sorun mu bence yazması bir sorun değil çalışıyorsa :)

      Sil
  41. İgo Apk Dosyası tıklayınca indirme sayfası yerıne fısın tv acıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklamı geçe basıp açılan reklam sekmesini kapatırsanız ana linke ulaşırsınız az önce denedim.

      Telefondan olmuyorsa bilgisayardan deneyebilirsiniz, ben denedim sorunsuz şu anda.

      Sil
    2. dün gece download ettim herhangi bi sorun yoktu. Bilginize

      Sil
  42. Bugün arkadaşımın ve benim telefonuma kurulum yaptım sorunsuz çalıştı.
    htc desire 500 ve lg optimus e-975 modelleri ile uyumludur. apk1 ve data.zip1 kulladım. aynı telefonu kullananlar bunları kullanabilir teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorum attığınız için, güle güle kullanın :)

      Sil
  43. kardeşim benim eline sağlık ilk yüklemede sorunsuz çalıştı ilk anlatımını uyguladım,telefonum note 4 sıkıntı yok :))

    YanıtlaSil
  44. teşekkürler...aracımda multimedya mevcut...igo'yu yükledim gayet iyi çalışıyor sadece açılışta 2 kere ıme hatası verip açılıyor bunun çözümü varmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok sanırım arkadaşımın telefonunda da aynı hata mevcut. Program sorunsuz çalışıyorsa zaten çok da önemli değil bu hata :)

      Sil
  45. zulfikar kartal10 Şubat 2015 23:48

    slm note3 de çalışıyor. elinize sağlık. Ama bir rota seçip simulatoru bulamadım. bu sürümde varmı?

    YanıtlaSil
  46. merhaba.note 3 kullanıyorum.zorlanmadan hemen kurdum.Simülator var ben anladım :) 1. datayla kurdum.sorunsuz çalışıyor.paylaşan kişiye çok teşekkür etmek istiyorum.elinize sağlık.başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  47. selam
    tablete kurdum tus seslerı vs var ama dıger yonlendırme seslerı cıkmıyor nasıl halledebılırız
    yardımınız ıcın sımdıden tesekkurler

    YanıtlaSil
  48. xiaomi redmi note sorunsuz kuruldu.
    elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  49. selam
    tablete kurdum tus seslerı vs var ama dıger yonlendırme seslerı cıkmıyor nasıl halledebılırız
    yardımınız ıcın sımdıden tesekkurler

    YanıtlaSil
  50. data zip dosyalarında sorunmu var acaba..indiriyorum ama buraya cıkar dediğimde yine winrar dosyası olarak cıkıyor.yardımcı olursanız sevinirim ..iyi günler diler paylaşımlarınızdan dolayı binlerce kez teşekkürlerimi sunarım

    YanıtlaSil
  51. data zip dosyaları winrarla çıkarılmıyor lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  52. ilker kayalı20 Mart 2015 05:46

    kolay gelsin acaba data zip leri yenilermisin..winrarla çıkmıyor...çıkanda yine bir winrar dosyası oluyor...teşekkürler

    YanıtlaSil
  53. hocam indirme linkine ulaşılamıyor, bir sıkıntı var galiba

    YanıtlaSil
  54. hocam afedersin likte hata yokmuş önizleme hatasıymış, indirdim çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. Selamlar,
    Program sorunsuz bir şekilde kuruldu yalnız GPS sinyali araniyor yazısında kalıyor dolayısıyla herhangi bir adrese gidemiyorum. GM 1 kullanıyorum.
    Sorun hakkında yardımcı olabilirseniz seviniim.

    YanıtlaSil
  56. Merhaba yönlendirme ses sorunu yaşayan arkadaşlar bende aynı sorunu yaşadım bi sitede çözümünü buldum paylaşayım dedim
    sys.txt içerisindeki navigation_audio_stream=0 yazan satırda yer alan değer yerine 0-5 arası istediğiniz ses modunu yazıp, eğer satırın başında noktalı virgül ( varsa, noktalı virgülü sildikten sonra dosyayı kaydedin.
    Bende işe yaradı....

    YanıtlaSil
  57. Üstadım bu programın truck versionu varmıdır,tır ve kamyon için.varsa link alabilirmiyim,saygılar

    YanıtlaSil
  58. Ben de programı kurdum çalışıyor fakat her programı açtığımda ''unsupported voice '' diye bir uyarı çıkıyor ve ayarlarım sıfırlanmış olarak program açılıyor ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
  59. Merhabalar
    Paylaşımlarınız için tesekkurler ancak igo apk dosyası indirilemiyor. LINK.TL den gecmek mumkun değil

    YanıtlaSil

-->