Android Telefonlar İçin Oyunlar (480x800)


Android Telefonlar İçin Oyunlar (480x800)
Evet arkadaşlar bugünkü yazımda sizlerle muthiş arşivimi paylaşacağım.Arşivdeki oyunlar kendi telefonum olan Huawei İdeos X5 Oyunlarıdır.Oyunlar 480x800 çözünürlüklü çoğu telefonda çalışacaktır tahminimce,bir kaç örnek veriyim ben en iyisi;
Galaxy S2 Oyunları
Galaxy S Oyunları
Xperia Neo Oyunları
Xperia X10 Oyunları
Xperia Arc Oyunları
Galaxy SL Oyunları
Optimus Black Oyunları
Galaxy Wonder Oyunları
Desire Oyunları
480x800 Oyunları
daha çok uyumlu olabileceği telefon vardır elbet fakat şu an aklıma sadece bu telefonlar geldi.Lafı uzatmadan arşive geçmek istiyorum.


Not: Oyunların indirme linkine sağ üstte 5 veya 10 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basarak ulaşabilirsiniz.


Nova 3 Android


Mediafire Link

9mm Hd Android


Mediafire Link

Backstap Android


Mediafire Link

Brothers In Arms 2 Hd


Mediafire Link

Dead Space Android


Mediafire Link

Fifa 2012 Android


Mediafire Link


Football Manager Handheld 2012 Android


Mediafire Link

Fruit Ninja Android


Mediafire Link

Gangster Miami Vindiction Android


Mediafire Link

Hungry Shark 3 Android


Mediafire Link

Modern Combat 2 Android


Mediafire Link

Nova 2 Android


Mediafire Link

Nova Android


Mediafire Link

Nfs Hot Pursuit Android


Mediafire Link

Pes 2012 Android


Mediafire Link

Rainbow Six Android


Mediafire Link

Reno Air Races Android


Mediafire Link

Running Fred Android


Mediafire Link

Shadow Guardian


Mediafire Link

Six Guns Android


Mediafire Link

Temple Run Android


Mediafire Link

Where's My Water Android


Mediafire Link

Real Football 2012 Android


Mediafire Link

Not:Arşiv kesinlikle alıntı değildir tamamen bana aittir,alıntı yapmak isteyen arkadaşlar eğer bloğum linkini kaynak olarak göstermesseniz bu arşivi size helal etmiyorum,kaynak gösterirseniz helal olsun.

Android Telefonlar İçin Oyunlar (480x800)

20 yorum:

  1. Bu oyunların gelecekte grafikleride güçlenirse artık android'te oyun sektörünün tam bir parçası olur.

    YanıtlaSil
  2. @Alican Kaya
    Bence şu anda bile grafikleri çok güçlü oyunlar bunlar.

    YanıtlaSil
  3. sony xperia u da oynayabilir miyim bunları

    YanıtlaSil
  4. Evet çoğunu oynayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Wonderda çalışır inş

    YanıtlaSil
  6. @Adsız
    Çalışıp çalışmadığı hakkında geri bildirimde bulunursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  7. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. @Mekanikmen
    Rica ederim,iyi oyunlar :)

    YanıtlaSil
  9. inş wonderde çalışır diğer sitelerin verdikleri çalışmıyor ve most wanted'ı ksldırırmı ??

    YanıtlaSil
  10. @Doğukan Uzun
    Benim ideos x5'imde çalıştığına göre wonderda kesin çalışacaktır ;)

    YanıtlaSil
  11. 480x800 4,3" telefonlar Galaxy S2, SE Xperia Arc ve LG L7

    YanıtlaSil
  12. @Adsız
    Verdiğiniz bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. 7 inç tabletim var oyunları oynuyabilirmiyim

    YanıtlaSil
  14. @Bayram Tezel
    Bunun ekran boyutuyla alakası yok,çözünürlüğü 480x800 veya üstü ise çalışır.

    YanıtlaSil
  15. @Caner Uluçam
    Bunu bana değil,konamiye sorun.

    YanıtlaSil
  16. ben backstap yükledim ama orjinal kopyası deil falan dio giremiyorum oyuna nasıl düzeltebilirm

    YanıtlaSil
  17. @Musa Dadasdas
    Ben de çalıştı,problem siz de olsa gerek.

    YanıtlaSil
  18. s2 de çalışırsa s3 mini de çalışır dimi

    YanıtlaSil
  19. @Berkat Yardi
    Denemeden bilemessiniz.

    YanıtlaSil

-->